Ik ben erg fan van de gelnagellakjes van Essence. Ik weet niet of het ook zo goed blijft zitten als gelnagellak, want bij mij is het er nog vaak redelijk snel vanaf. Anyway, laatst kocht ik weer een nieuw nagellakje van deze lijn. Hij was afgeprijsd, omdat hij binnenkort uit de collectie gaat. Ik vond het desondanks een hele mooie kleur en dus besloot ik hem mee te nemen. In dit artikel mijn mening over deze nagellak.