Ik ben de afgelopen tijd weer een aantal keer wezen winkelen en heb dan ook weer een aantal dingetjes gekocht. Ik heb ook een paar items waarvan ik twijfel, want wat moet ik er eigenlijk mee? Maar ik heb ook een aantal toffe kleding items gekocht en die ga ik in deze shoplog aan jullie laten zien!
Posts tonen met het label kleding. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kleding. Alle posts tonen
zaterdag 14 mei 2016
woensdag 19 augustus 2015
Shoplog 18 augustus 2015
Oké, het is geen megagrote shoplog, want ik heb eigenlijk maar vier dingetjes gekocht, maar ik wilde het toch even met jullie delen. Ik wil echt weer een keer goed gaan shoppen, dus misschien komt er binnenkort een grote shoplog, maar voor nu kon ik maar een paar dingetjes vinden. Ik ben naar Eindhoven en hier gewoon in het dorp geweest en in dit artikel laat ik zien wat ik daar allemaal gekocht heb!
zondag 28 juni 2015
OOTD: Zomerjurkje
Ik heb lang en intens nagedacht over hoe ik dit artikel zou noemen. Ik wilde namelijk al een tijdje een OOTD doen en nu ik dan eindelijk een leuke outfit had samengesteld, is het moment daar. Ik weet dus niet echt een goede, maar omdat het een (zomer)jurkje is vond ik dat wel een mooie titel. Ik ben gezellig met mijn zusje een stukje gaan wandelen en zij heeft daarbij verschillende foto's gemaakt van mijn outfit, die ik in dit artikel aan jullie laat zien!
Labels:
kleding,
kleren,
ootd,
outfit,
outfit of the day
dinsdag 3 maart 2015
Wishlist Spring 2015
Ik kwam hierbij toen ik op school even op de site van de H&M aan het snuffelen was. Ik vind namelijk dat ik voor de lente (en stiekem ook de zomer) wel weer wat nieuwe kledingstukken aan mag schaffen. Ik heb al een paar dingen die ik heel graag wil en deze wil ik in dit artikel graag met jullie delen.

zondag 21 september 2014
Nieuwe kleding!
Ik krijg regelmatig gratis kleren, niet van winkels, maar gewoon tweedehands. Mijn oma krijgt altijd een paar zakken met kleren van andere mensen en zij geeft het dan door aan ons, alles wat we niet willen gaat naar een goed doel. Er zitten altijd ontzettend leuke dingen bij en meestal zie je niet een dat het tweedehands is, en anders maakt me dat nog niet zoveel uit. Vandaag leek het me wel leuk om een artikel te schrijven over de kleren die ik vorige week gekregen heb.
Labels:
kleding,
look,
style,
tweedehands,
vintage
vrijdag 15 augustus 2014
Verzamel-shoplog
Ik heb de laatste week weer een aantal nieuwe dingen gekocht en ik vind shoplogs maken altijd erg leuk, dus vandaar dat ik die spulletjes even in een shoplog laat zien. Het zal geen lang artikel worden, omdat het niet zó veel is, maar ik wilde er toch een blogpost van maken! Ik weet niet van alles precies de prijs, omdat ik het dus niet allemaal pas net gekocht heb of de bonnetjes heb bewaard. De spulletjes komen óf uit Venray, óf uit Venlo, omdat ik ze geloof ik allemaal daar gekocht heb.
Labels:
kleding,
make-up,
shoplog,
verzamel,
verzorging
maandag 9 juni 2014
Mijn ochtend routine!
Aangezien ik dit onderwerp vaker voorbij zie komen op blogs, leek het me wel leuk om te delen wat ik 's ochtends allemaal doe om mezelf klaar te maken, wat beauty betreft. Ik ben niet zo heel lang bezig 's morgens, maar ik doe toch aardig wat dingen en het leek me gewoon leuk om daar eens over te bloggen!
Labels:
fashion,
haar,
hair,
kleding,
make-up,
morning routine,
ochtend routine
Abonneren op:
Posts (Atom)


