Posts tonen met het label kleuren. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kleuren. Alle posts tonen

vrijdag 31 juli 2015

Kleuren als ontspanning

Sinds ik bij Intertoys werk, heb ik al een paar keer de 'kleurboeken voor volwassenen' gezien. Ik vind ze er altijd zo onwijs tof uitzien, maar aangezien ze €9,95 per stuk kosten, vind ik dat toch best veel geld. Nu zag ik bij Action een soortgelijk kleurboek liggen. Wel een stuk dunner, maar deze kostte maar €1. Een ideale prijs om het te proberen dus! Ik heb het nu een paar dagen in huis en ik ben verslaafd! Vandaar dat ik er graag een artikel aan wil wenden.