Posts tonen met het label persoonlijk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label persoonlijk. Alle posts tonen

donderdag 12 mei 2016

Guilty pleasures

Ik had het idee om mijn blog persoonlijk te gaan maken, maar ik wist niet zo goed hoe. Nu probeer ik maar gewoon te doen wat er in me op komt en vandaag was dat om een artikel te schrijven over mijn guilty pleasures. Die heb ik namelijk nog al een aantal. Ik ben iemand die niet echt opgroeit en nog steeds dingen leuk vind, die ik als kind leuk vond. Dat vind ik wel een guilty pleasure te noemen en daarom ga ik al die dingen in dit artikel bespreken!


woensdag 8 april 2015

Een dag uit mijn leven

Ik zag dit laatst op een blog en was meteen enthousiast om het ook te doen: een dag uit mijn leven beschrijven. Ik weet dat mijn leven niet het meest interessante zal zijn, maar omdat mijn blog ook een deel persoonlijk is, wil ik het toch graag doen! De dag die ik vandaag ga beschrijven is dinsdag 7 april 2015, ik schrijf dit artikel ook op deze dag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden want ik ben wel erg enthousiast!

zondag 15 maart 2015

Tag: I wish...

Deze tag zag ik bij Teske en ik was meteen heel enthousiast! Ik vind tags invullen altijd erg leuk en vooral als het dan een beetje een creatieve tag is, je hebt hier namelijk ook een beetje fantasie voor nodig! Let's go!



maandag 19 januari 2015

Tag: My life in 20 questions

Ik zag deze tag op het blog van Sarah en ik was meteen enthousiast. Ik vind tags altijd erg leuk om in te vullen en dan al helemaal als ze persoonlijk zijn. Ik vind het namelijk ook erg leuk en belangrijk als jullie mij persoonlijk ook een beetje leren kennen, omdat ik mijn blog ook graag een beetje persoonlijk wil houden. Ik ben erg benieuwd naar de vragen, let's go!

Ik heb de vragen zelf even naar het Nederlands vertaald, dus het kan soms dat de zinnen een beetje 'krom' zijn. 


donderdag 7 augustus 2014

Tag: Get to know me!

Sorry, dat ik een aantal dagen geen artikel geplaatst heb. Ik ben een paar dagen goed ziek geweest en gisteren had ik theorie examen, waar ik veel voor geleerd heb. Helaas ben ik alsnog gezakt, maar over twee weken mag ik het nog een keer proberen! Vandaag ga ik weer een tag invullen, aangezien ik daar nu wel zin in heb en ik deze week toch niet veel tijd heb voor uitgebreide artikelen. De tag die ik vandaag ga doen is de Get to know me tag. Ik kwam deze plotseling tegen nadat ik gewoon wat aan het rondsnuffelen was. Volgens mij kwam hij van Teske, alleen daar stond ie wel al een jaartje online geloof ik. Anyway, deze tag lijkt me erg leuk, ook voor jullie om me wat beter te leren kennen. Let's go!