Posts tonen met het label blue. Alle posts tonen
Posts tonen met het label blue. Alle posts tonen

dinsdag 8 juli 2014

Nagellak: P2 Satin Supreme

Vandaag heb ik weer een nagellak voor jullie. Ik denk dat ik dit gewoon 1 keer in de week ga doen, omdat ik het leuk vind daar artikelen over te schrijven. Deze nagellak is van een bekend Duits merk, P2. Het is van de Satin Supreme collectie en de kleur heet '050 Royal Residence'. Ik kreeg dit nagellakje cadeau van mijn zusje toen ze terugkwam uit Düsseldorf. Vandaar dat ik niet precies weet hoeveel het gekost heeft. Maar toch een review!