Vandaag heb ik weer een nagellak voor jullie. Ik denk dat ik dit gewoon 1 keer in de week ga doen, omdat ik het leuk vind daar artikelen over te schrijven. Deze nagellak is van een bekend Duits merk, P2. Het is van de Satin Supreme collectie en de kleur heet '050 Royal Residence'. Ik kreeg dit nagellakje cadeau van mijn zusje toen ze terugkwam uit Düsseldorf. Vandaar dat ik niet precies weet hoeveel het gekost heeft. Maar toch een review!
Posts tonen met het label nailpolish. Alle posts tonen
Posts tonen met het label nailpolish. Alle posts tonen
dinsdag 8 juli 2014
dinsdag 1 juli 2014
Nagels: Maybelline Forever Strong Pro: Flamingo Pink
Vandaag heb ik weer een nagellak voor jullie, namelijk eentje van Maybelline. Ik ben vorige week naar de Big Bazar geweest en daar kocht ik deze, voor maar €2,99! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen aangezien ik dit kleurtje al ontzettend lang op het oog had. De volgende dag deed ik hem meteen op en nu, een paar dagen later, review ik hem. Ik dacht dat het slimmer was de review een paar dagen later te doen, omdat ik dan ook kan schrijven over de kwaliteit en hoe lang hij blijft zitten. Vandaar dit artikel, enjoy!
Labels:
flamingo pink,
forever strong pro,
maybelline,
nagellak,
Nagels,
nailpolish,
nails
woensdag 25 juni 2014
Nagels: Miss Sporty nagellak
Ik ben, eindelijk, al mijn nagellakkleurtjes eens een keer aan het gebruiken. Ik had namelijk veel te veel flesjes die ik helemaal niet gebruikte. Zoals onder andere dit lakje van Miss Sporty. Ik weet niet of hij nog te koop is, omdat ik hem al een tijdje in mijn nagellakkist heb liggen, maar ik vond het toch de moeite waard hem eens te proberen. Ik weet niet precies wat voor kleur het is, maar het lijkt wel het meeste op een zeegroene kleur. Ik ben erg benieuwd!
Labels:
miss sporty,
nagellak,
Nagels,
nailpolish,
nails,
review
Abonneren op:
Posts (Atom)


