Posts tonen met het label palette. Alle posts tonen
Posts tonen met het label palette. Alle posts tonen

maandag 4 januari 2016

I heart make-up 'I heart chocolate' oogschaduw palette review

Voor Sinterklaas kreeg ik van mijn vriend geweldige cadeautjes, waaronder drie 'chocolade' oogschaduwpaletten van I heart make-up. Ik was daar onwijs blij mee en heb ze al een aantal keer gebruikt voordat ik op het idee kwam om ze te reviewen voor mijn blog. Sorry dus dat de paletten er niet meer nieuw uit zien op de foto's. Ik ben er super enthousiast over en daarom wil ik graag mijn review met jullie delen! Later komen ook de reviews van de andere twee paletten online!


dinsdag 21 april 2015

Action 'Forest' Oogschaduw Palette

Allereerst even mijn excuses voor de weinige posts de afgelopen tijd, ik had tentamens en ook door werken heb ik er geen tijd voor gehad! Sorry! 

Ik heb al eens eerder verteld over al mijn Action paletten, maar ik heb ze nog niet allemaal gereviewd. Vandaag ga ik het 'Forest' palette reviewen. Deze vind ik zelf ontzettend mooi, omdat de kleuren zo lekker 'nude' zijn, maar ook weer wat kleur door de groene kleuren. Ik heb bij dit artikel geen swatches zitten, maar die kun je volgens mij overal op internet wel vinden.



donderdag 19 maart 2015

Max & More oogschaduw 'Floral' palette

Action heeft sinds kort oogschaduwpaletten in haar schappen liggen, van het merk Max & More. Ik kon ze bij ons nooit vinden, maar door de verhuizing van de Action hebben ze ze nu wel! Ik was hier natuurlijk erg benieuwd naar. Ik kon dan ook geen keuze maken en heb ze daarom maar allemaal gekocht, alle 4 de 'kleuren'. Vandaag ga ik het 'Floral' palette reviewen.

woensdag 28 januari 2015

Oogschaduwlook

Ik ben klaar met mijn tentamens en dat vond ik de ideale gelegenheid om eens even door mijn make-up stash te snuffelen. Daar vond ik een hoop leuke dingen en daarom heb ik voor de komende tijd flink wat beauty-artikelen klaar staan. Vandaag een oogschaduwlook die mijn zusje bij zichzelf heeft gemaakt, met mijn make-up weliswaar. Ik schrijf het artikel zelf, maar de look komt van haar en die zet ik er dan ook bij.


donderdag 31 juli 2014

w7: In the nude

Gisteren is mijn zusje naar Amsterdam geweest en ze bracht een nieuw oogschaduw palette voor me mee. Ik wilde deze al een tijdje hebben, maar ik kon hem nergens vinden. Het is de w7 In the nude palette, een soort namaak van de Urban Decay Naked 3, maar dan vele malen goedkoper. Ik vind Naked ook ontzettend mooi maar omdat die al gauw 40/50 euro kost, heb ik er dat niet voor over. Ik wilde dit nieuwe palette natuurlijk meteen reviewen en dat doe ik in dit artikel, ook al heb ik deze week al een oogschaduw palette gereviewd.

dinsdag 29 juli 2014

Review: Sleek oogschaduw palette

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. In Londen heb ik namelijk mijn eerste oogschaduw palette van het make-up merk Sleek gekocht. Het 'Au natural' palette. Deze ga ik in dit artikel reviewen, omdat ik er erg enthousiast en nieuwsgierig naar was toen ik hem kocht. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!