Posts tonen met het label w7. Alle posts tonen
Posts tonen met het label w7. Alle posts tonen
donderdag 31 juli 2014
w7: In the nude
Gisteren is mijn zusje naar Amsterdam geweest en ze bracht een nieuw oogschaduw palette voor me mee. Ik wilde deze al een tijdje hebben, maar ik kon hem nergens vinden. Het is de w7 In the nude palette, een soort namaak van de Urban Decay Naked 3, maar dan vele malen goedkoper. Ik vind Naked ook ontzettend mooi maar omdat die al gauw 40/50 euro kost, heb ik er dat niet voor over. Ik wilde dit nieuwe palette natuurlijk meteen reviewen en dat doe ik in dit artikel, ook al heb ik deze week al een oogschaduw palette gereviewd.
Labels:
in the nude,
oogschaduw,
palette,
review,
w7
Abonneren op:
Posts (Atom)
