vrijdag 5 juli 2013

Shoplog

Heeeeyy!

Vandaag ben ik met een vriendin gezellig even naar het dorp geweest (en natuurlijk even een terrasje gepakt :)) zie hier mijn aankopen en lees verder!


Zoals je ziet heb ik een nieuw topje gekocht. Ik zocht nog een mooie, vooral ook om uit te gaan. Ik wilde het liefst een topje in deze kleur en zoals je ziet is dat ook gelukt. Het mooie hieraan vind ik ook de steentjes die op de kraag zitten, en ik hoop dat deze blijven zitten, en het materiaal vind ik erg mooi. 
Dit topje kostte €26,95 en is van Only.

Verder heb ik een ketting gekocht. Ik ben dol op sieraden, en ook al ben ik vaak te lui om ze aan te doen, heb ik toch een zwak voor kettingen. Deze vond ik al een tijdje mooi en nu ik hem zag liggen besloot ik hem maar gewoon mee te nemen. De buitenkant is een ring in een rosé goude kleur en in het midden is het zilver met allemaal kleine steentjes.
Deze ketting kostte €2,99 (geen geld toch?!) en is van Big Bazar.

Ook heb ik klemmen voor in mijn haar gekocht. Deze vond ik erg mooi met het goud en de bloemetjesprint, wat ze een beetje vintage maken. En omdat ik nog niet van deze grotere klemmen had besloot ik ze maar mee te nemen. 
Deze klemmen kostten per twee €3,99 en heb ik gekocht bij Takko fashion.

Verder heb ik nog eyeliner en mascara gekocht, die draag ik eigenlijk elke dag. En na lang zoeken vind ik deze mascara toch het fijnste, en hij is ook nog eens helemaal niet duur. Ook de eyeliner vind ik erg fijn en heb ik ook al vaker gebruikt, ook al was het in het begin even lastig omdat het een gewoon kwastje is. 
De mascara kostte €2,89 en de eyeliner €2,39, allebei van essence en gekocht bij de kruidvat.

Als laatste wilde ik eens een keer wat nieuws proberen wat betreft nagellakremover. Dit is een potje waar je je nagel gewoon in kunt steken en dan is je nagellak verwijdert. Deze heb ik gekocht omdat ik het wel eens wilde proberen omdat ik vaak te lui ben om mijn nagellak eraf te halen :"). Ik zal er waarschijnlijk binnenkort nog een review over doen omdat ik erg benieuwd ben hoe dit werkt. 
Deze kostte €2,49 en is van de kruidvat


Dit waren mijn aankopen voor deze keer!

Liefs, 

Claudia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten