zondag 30 juni 2013

Dagje Toverland

Hoihoi,

Afgelopen vrijdag (28-6) ben ik samen met mijn zusje naar toverland geweest, want daar hadden we nog een kortingsbon van en nu het vakantie is moet je je tijd natuurlijk goed besteden :D

Lees snel verder!



Toen we 's morgens wakker werden regende het al, want zo'n geluk hebben wij altijd als we ergens heen gaan! De regen zou eigenlijk al om half 11 stoppen, maar het heeft toch nog best lang geregend. Het voordeel is wel dat Toverland voor het grootste gedeelte binnen is en je dus makkelijk kunt schuilen voor de regen.

In Toverland zelf heb je veel verschillende dingen. Zoals de attracties die op verschillende leeftijden gericht zijn. Daardoor is het naar mijn mening nog leuk voor iedereen. Het voordeel bij ons was ook weer dat het heel rustig was en dat we bijna nooit hoefden te wachten. Dit was ook wel een klein nadeel omdat je dus al heel snel alles gehad had.

Het nieuwe gedeelte (de magische vallei) viel mij ook zeker niet tegen! Het is alleen niet zo heel groot, terwijl ik dat eigenlijk wel verwacht had.

Toch vindt Toverland zeker de moeite waard om deze vakantie een keer heen te gaan! (Ook leuk als het niet zo'n mooi weer is...)

Liefs,

Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten