woensdag 14 augustus 2013

Make-up review: Gosh blush/oogschaduw

Toen ik vorige week in de Kruidvat was, zag ik tussen de opruiming deze make-up van Gosh liggen voor 2,50. Ik val erg snel voor aanbiedingen, en omdat ik nog geen make-up heb van Gosh, ging ik het uitproberen. 


Allereerst kun je van een opruiming niet verwachten dat het goede kwaliteit is (vooral omdat het normaal al tegen de 10 euro  kost). Maar deze doosjes zaten dicht en dat vind ik al een voordeel. 

Al gauw werd duidelijk waarom de blush in de opruiming was. Zoals je een klein beetje op de foto kunt zien, zitten er veel korrels in en dit voel je als je hem gebruikt. Op zich geen probleem, want gebruiken kun je hem prima. Dit was ook mijn eerste crème blush, dus het zou wel kunnen dat anderen beter werken. Maar over het algemeen ben ik er best tevreden over. (Helaas zie je dit niet op foto...)

Bij de oogschaduw merk ik eigenlijk niks aan de kwaliteit, volgens mij doet hij het zoals hij het zou moeten doen. Hierbij zijn de kleuren wel vrij licht en rustig, waardoor het maar een klein beetje ziet en niet erg opvalt. Maar dit vind ik dan wel weer fijn. 

Zie hier de 4 kleuren op mijn arm, in de volgorde Rood-Geel-Donkerpaars-Lichtpaars
Zoals je ziet, de rode en de donkerpaarse zijn wat donkerder en vallen wat meer op, terwijl de gele en de lichtpaarse juist wat neutraler en lichter zijn. 

Over het algemeen ben ik best tevreden over deze make-up. Vooral omdat ze in de opruiming waren, als ik 10 euro per stuk had betaald had ik er waarschijnlijk spijt van gehad omdat je soortgelijke make-up ook voor 2 euro hebt. 

Gebruik jij wel eens make-up van Gosh?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten