donderdag 15 oktober 2015

Max Factor Face Finity Foundation

Ik gebruik eigenlijk altijd de meest goedkope producten die er zijn, maar omdat ik toch eens wat anders wilde proberen, kocht ik laatst een paar duurdere producten. Ik kocht ook een foundation van Max Factor, omdat deze beloofde dat het foundation, concealer en primer in één is. Ik was erg benieuwd of deze dan ook beter werkte dan mijn huidige van Catrice. Ik heb hem nu een aantal weken in gebruik en in dit artikel laat ik weten wat ik ervan vind!




Uiterlijk

Ik vind het uiterlijk van deze foundation er leuk uitzien. Ik vind het flesje erg fijn in de hand liggen, fijner dan de vierkante van Catrice. Je ziet de concealer goed en ook het goude dopje geeft een leuk detail. Er zit een pompje op en dat pompje kun je afsluiten, maar je kunt hem dus ook half open zetten en dan komt er minder foundation uit dan wanneer je hem helemaal open zet. Dat is erg handig! 

Foundation

De foundation voelt erg fijn aan, hij is alleen erg vloeibaar. Daardoor krijg je al snel dat als je hem op je hand pompt, dat hij uitloopt en dat je dan dus meer foundation op je hand hebt zitten dan eigenlijk de bedoeling is. Dat is wel jammer, maar ik merk juist door die vloeibare substantie dat het erg makkelijk aanbrengen is. Het blend makkelijk met je huid en het is niet dat je zo'n dik 'poeder'-effect krijgt. 

Effect

Ik ben zo onwijs blij met het effect van deze foundation. Hij werkt fijn, maar hij dekt ook nog eens goed, ondanks dat het zo'n dunne substantie is. Deze foundation belooft een primer, foundation en concealer in één te zijn en ik heb het idee dat het ook wel zo is. Hij dekt de kringen onder mijn ogen erg goed en ik merk dat ik de afgelopen keren geen enkele keer een concealer heb gebruikt. Ook voelt mijn huid lekker zacht met de foundation, dus ik denk dat het zijn beloftes zeker nakomt. Je ziet niet dat ik foundation draag, maar toch zijn mijn oneffenheden goed bedekt. Ook aan het einde van de dag zit de foundation er nog goed op, maar hij is er ook makkelijk af te krijgen. Ik ben blij! 

Conclusie

Ondanks dat de dunne substantie soms een beetje onhandig is, ben ik toch erg blij met deze foundation. Hij werkt fijn, blijft goed zitten en het effect is goed. Ik hoef zelfs geen concealer en primer meer te gebruiken. Ik kan dus zeggen dat deze foundation echt top is! Op een schaal van 1 tot 10 zou ik hem een 9 geven. Het is een aanrader dus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten