woensdag 30 maart 2016

Gratis, gratis, gratis! #4

Ik heb al een aantal keer een artikel gemaakt over spulletjes en vooral samples die je gratis kunt bestellen. Dat vond ik altijd erg leuk om te doen en daarom zie ik ook geen bezwaar om er mee door te gaan. Vanaf nu ga ik deze rubriek 'Gratis, gratis, gratis', noemen, omdat ik wel van plan ben om er een vaste rubriek van te maken. Ik doe dit altijd zorgvuldig en lees de algemene voorwaarden goed, zodat jij in ieder geval niet voor verassingen staat (bijvoorbeeld dat je toch ineens de verzendkosten moet betalen). Alles is dus echt gratis!

Ik heb er deze keer 3 kunnen vinden, maar het zijn wel 3 leuke/goede, dus vandaar dat ik het toch online wilde zetten!




1. Gratis Herome Cuticle Repair sample
Dit product zorgt voor een kalmerende, verzorgende en herstellende werking van je nagels en nagelriemen. Het is meer een verzorgingsproduct, omdat het vooral je nagelriemen verzorgd, mocht je daar last van hebben.
De sample is gratis te bestellen, je moet alleen wel akkoord gaan met een nieuwsbrief die je via je e-mail toegezonden krijgt.
Klik hier om het te bestellen!

2. Gratis probeerverpakking Libresse Secure Fit 
Maandverband met drievoudige bescherming, dat is iets nieuws van Libresse wat je nu gratis kunt testen. Je krijgt hierbij een probeerverpakking, eigenlijk ook een soort sample dus.
Voor deze sample hoef je alleen je gegevens in te vullen, telefoonnummer hoeft niet (ik vind dat akelig, dus vulde het niet en toen deed hij het ook). Ook hoef je de voorwaarden voor prijsvragen, nieuwsbrieven etc. niet te accepteren.
Klik hier om het te bestellen!

3. Gratis Lipton Thee Capsules 
Heb jij een Nespresso apparaat? Dan is dit ook iets voor jou! Lipton heeft namelijk iets nieuws, thee capsules die je dus kunt gebruiken in een Nespresso apparaat, hoe grappig is dat?
Bij deze actie krijg je een sample van de Lipton Thee Capsules (ik gok dat je gewoon 1 capsule krijgt). Voor deze actie hoef je alleen je gegevens in te vullen, geen nieuwsbrief of telefoonnummer of iets dergelijks.
Klik hier om het te bestellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten