zaterdag 18 januari 2014

Tag: Over jezelf

Ik heb deze tag al bij verschillende blogs voorbij zien komen, en besloot om hem nu zelf ook te doen. Deze blog bestaat namelijk nog niet zo lang en zo komen jullie ook wat meer over mij te weten. Lees snel verder!






















1. Heb je een tweede naam?
Nee.

2. Wat is je favoriete vak op school? 
Ik hou over het algemeen niet zo van school (wie wel?), maar als ik dan toch moet kiezen dan ga ik denk ik voor Engels.

3. Wat is je favoriete drankje? 
Ik vind sapjes erg lekker, en thee kan ik ook altijd drinken.

4. Favoriete liedje op dit moment? 
Zedd - Clarity.

5. Hoe gaan jou kinderen heten? 
Dit vind ik een erg moeilijke vraag, er is momenteel niet echt een naam waarvan ik denk dat ik met kind zo zou noemen. Ik weet ook nog niet of ik later kinderen wil.

6. Doe je aan sport?
Nee, ik ben graag lui.

7. Favoriete boek? 
De laatste tijd heb ik niet veel tijd en zin om echt een boek te lezen, maar de boeken van Nicholas Sparks vind ik echt geweldig.

8. Favoriete kleur? 
Allereerst zou ik hierop antwoorden dat het roze is, maar rustige tinten zoals grijs, wit en beige vind ik ook erg mooi.

9. Favoriete dier? 
Ik ben niet zo van de dieren, maar mijn eigen honden en kat vind ik wel heel lief :)

10. Favoriete parfum? 
Ik draag eigenlijk elke dag wel een ander soort parfum. Wel heb ik laatst bij de Action (!) een parfum gekocht, die ik zó lekker vind ruiken! Het is alleen jammer dat de geur al snel verdwijnt.

11. Favoriete vakantie? 
De kerstvakantie of de zomervakantie. Ik heb gewoon echt iets met kerstmis, ik kan er het hele jaar wel naar uitkijken. Maar als het echt over de vakantie zelf gaat vind ik de zomervakantie ook wel leuk, omdat die natuurlijk langer duurt en je veel meer leuke dingen gaat doen.

12. Afgestudeerd aan de middelbare school?
Nee, ik moet dit jaar nog afmaken en dan ben ik (als het goed is) wel afgestudeerd.

13. Ben je ook naar het buitenland geweest? 
Ja, we gaan elk jaar wel op vakantie naar het buitenland. Zo ben ik al in Denemarken, Duitsland, België, Frankrijk, Engeland, Wales, Zweden, Luxemburg en Oostenrijk op vakantie geweest. Ik zou ook dolgraag nog een keertje naar Amerika willen.

14. Spreek je andere talen? 
Ik spreek goed Engels en Duits matig.

15. Heb je broers of zussen?
Ja, ik heb een zusje.

16. Wat is je favoriete winkel? 
Ik heb niet echt één favoriete winkel, ik koop mijn kleren altijd ergens anders. Wel slaag ik vaak bij o.a. The Sting, Vero Moda, Only en H&M.

17. Favoriete restaurant?
Ik ben niet echt een persoon die graag uit eten gaat. Maar als ik dat dan wel doe vind ik het altijd erg leuk om naar zelfbedieningsrestaurants te gaan. Zo kun je van alles wel iets eten en kies je zelf hoeveel etc. Vlak bij ons in de buurt zit zo'n restaurant waar ze ook vlees grillen en daar ga ik erg graag heen! Ook restaurants als ABC vind ik erg leuk om naartoe te gaan!

18. Hou je van school?
In eerste instantie nee, maar soms heb ik wel eens dagen dat ik het helemaal niet erg vind om op school te zitten.

19. Favoriete youtuber? 
Ik heb niet echt een favoriete YouTuber, ik kijk filmpjes meer als ik er toevallig bij uitkom. Wel kijk ik vaak naar beauty tutorials van o.a. Bebexo op YouTube.

20. Favoriete film? 
Momenteel Safe Haven.

21. Favoriete tv-show? 
Gtst is eigenlijk de enige serie die ik echt volg. Verder vind ik programma's als The Voice Kids en Hollands Got Talent ook altijd erg leuk om naar te kijken.

22. Wat voor mobiel heb je?
Samsung Galaxy S Advance.

23. Hoe lang ben je? 
1.68, ik ben niet zo groot.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11605813/?claim=zz7835vwhba">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten