vrijdag 17 januari 2014

Beyoncé Pulse NYC - Parfum

Ik heb al een lange tijd niks meer op mijn blog geplaatst (veeeeel te druk met alles!), maar vandaag had ik weer zin om het weer op te pakken.

Ik heb afgelopen Sinterklaas natuurlijk ook een aantal cadeautjes gekregen. Elk jaar krijg ik een nieuw flesje parfum en dit jaar was dat de Beyoncé Pulse NYC. Lees hier mijn review over de parfum.




Allereerst de verpakking. Het doosje vind ik er al meteen leuk uitzien, het trekt de aandacht. Door het licht lijkt het een beetje te bewegen en dat vind ik er wel gaaf uitzien.

Het flesje zit iets ingewikkelder in elkaar. Het zit op z'n kop in het dopje, en het dopje is meer een soort bakje, dit vond ik vooral in het begin wel even wennen, maar verder vind ik het er wel origineel uitzien.

De geur van het parfum is erg fris en zoet. Als je hem net hebt opgespoten vind ik het zelfs een beetje een té sterke geur, maar naarmate je hem langer draagt vervaagt het en ruikt hij al een stuk beter.

De parfum kost bij de ICI Paris:
€16,02 voor 15 ML
€23,81 voor 30 ML
€32,94 voor 50 ML

Over het algemeen ben ik best tevreden over deze parfum, en zou hem jullie dan ook zeker aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten