woensdag 30 april 2014

Review: NYC: HD Color Quattro Eye Shadow

Toen ik een paar weken geleden een nieuwe voorraad make-up ging kopen, kwam ik dit oogschaduwpallet tegen. Aangezien mijn oogschaduwverameling nog wel wat aanvulling kan gebruiken, besloot ik hem te kopen. Lees hier wat ik er van vind!



Als je het doosje op het eerste gezicht ziet, vind ik het er erg leuk uit zien. Je ziet meteen de kleuren, en dat is niet bij alle pallets zo. Het makkelijke aan deze oogschaduw is dat je hiermee meteen een look kunt creĆ«ren, je gebruikt alle 4 de kleuren en dan heb je meteen een oogschaduw look! 



Hierboven zie je de kleuren als het doosje open is. De kleuren zijn duidelijk en er zit een soort ruitjespatroon overheen. Ook zit er een klein glittereffect in de oogschaduw. 
Aan de onderkant van het pallet zit een soort papiertje dat je open kunt vouwen en daar staan instructies in over hoe je de oogschaduw aan moet brengen. Deze instructies zijn zeker erg handig als je niet goed weet hoe je het moet aanbrengen. 



Hierboven zie je de kleuren op mijn huid. Links begint het met de donkerste kleur, en rechts eindig ik met de witte, highlighter, kleur (deze zie je niet erg goed). Je ziet dat vooral de twee donkerste kleuren, de crease en contour, erg duidelijk afgeven en de lichtste twee zijn wat minder duidelijk. Ik hoef niet veel oogschaduw aan te brengen voordat je het ziet, dus dat vind ik ook wel fijn. 


En zie hierboven de oogschaduw als ik hem draag! Ik vind het erg fijn dat deze oogschaduw niet meteen een donkere look afgeeft, je kunt zeggen dat hij erg naturel is. Ik vind het erg mooi hoe het uiteindelijk geworden is en ik denk dat ik deze oogschaduw zeker vaker ga dragen! 

Een minpuntje vind ik dat, als je de oogschaduw een hele dag draagt, hij vervaagt. Het zit dan niet meer zo mooi als toen je het net op had, maar dat is waarschijnlijk dan ook het enige nadeel. 

Conclusie:
Ik ben vrij tevreden over deze oogschaduw! Hij is makkelijk in gebruik en het ziet er uiteindelijk leuk uit, het mooie vind ik ook dat het er mooi naturel uitziet. Het enige nadeel is dat het niet altijd lang blijft zitten en uiteindelijk wat vervaagt, maar misschien dat dit verschilt wanneer je een andere oogschaduwbasis gebruikt. Ik zou deze oogschaduw in ieder geval zeker aanraden! 
Ik heb hem gekocht bij Kruidvat en hij kost €3,99. 


Welke oogschaduw gebruik jij het liefst? 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten