donderdag 1 mei 2014

Shoplog: Kruidvat 1+1 gratis make-up!

Zoals velen van jullie weten, had de Kruidvat gisteravond een koopavond. Tijdens die koopavond was er een korting van 1+1 gratis op alle make-up. Natuurlijk ben ik ook even gaan shoppen om mijn make-up voorraad een beetje aan te vullen! Zie hier het resultaat en lees verder om te zien wat ik gekocht heb!



Zoals je ziet heb ik toch nog aardig wat make-up gekocht. Ik kreeg in totaal een korting van €15,55, precies de helft. Dat vind ik toch wel mooi meegenomen! Ik weet niet precies meer welke producten ik gratis kreeg, dus ik geef voor elk product gewoon de normale prijs! 


Allereerst heb ik (eindelijk) ook het 'All about nude' oogschaduw palette van Essence gekocht. Ik wilde hem al een tijdje, maar hij was steeds uitverkocht. Nu was hij er eindelijk weer en kon ik hem dus niet laten liggen! 
Hij kost €3,50 en je koopt hem natuurlijk bij de Kruidvat. 


Het volgende wat ik gekocht heb is een nieuwe foundation en concealer van Catrice. De vorige keer dat ik een foundation kocht, was hij veel te donker voor mijn huid. Vandaar dat ik het ook wel een beetje lastig vond welke kleur ik nu moest kiezen. Eenmaal thuis heb ik hem dus meteen snel even getest. Deze kleur past perfect en ik vind hem ook heel fijn en makkelijk in gebruik! Ik was ook toe aan een nieuwe, en goede, concealer. Ik was erg benieuwd naar deze en besloot hem dus ook maar te kopen. Het is een soort kwastje, met aan de onderkant een stuk waar je aan moet draaien zodat er concealer uit komt. Erg handig! 
De foundation kost €6,59 en de concealer €3,99, beide dus van Catrice. 


Het volgende wat ik gekocht heb, is eigenlijk een beetje een miskoop. Ik zag deze liggen, afgeprijsd, en ik dacht meteen: 'Meenemen!'. Tip: Check altijd even van te voren welke kleur mascara je koopt. Ik heb deze namelijk in het paars gekocht, terwijl ik in de winkel dacht dat ie zwart was. Dom natuurlijk, maar achteraf kan ik er toch nog wel om lachen. Misschien dat ik hem ooit nog wel eens ga gebruiken, maar nu ben ik niet zo van de gekleurde mascara's haha! 
Normaal kost deze mascara €16,49, maar hij was nu afgeprijsd naar €10,00. Hij is van L'oreal Paris, Miss Manga. 


Toen mijn zusje 's avonds ook nog naar de Kruidvat ging, vroeg ik of ze, na mijn miskoop van paarse mascara's, voor mij twee nieuwe (zwarte) mee wilde nemen. Het was tenslotte 1+1 gratis. Zij heeft deze voor mij meegenomen (allebei in een paarse kleur omdat ze dacht dat ik dat nu wel leuk zou vinden :")). Ze zijn allebei van Essence. De linker is de 'Essence multi action blackest black mascara' en de rechter is de 'Essence get bick lashes triple black' mascara. Ik heb ze allebei nog nooit gekocht dus ben erg benieuwd hoe ze eruit zien! 
De linker mascara kost €2,95 en de rechter kost €2,39, geen geld toch?! 


Als laatste heb ik ook nog een lipstick van Catrice (Ultimate Color) gekocht. De kleur is 300 - Kiss Me If You Can. Het is een lichtroze kleur met een beetje glitter erdoorheen. Het lijkt me een hele mooie kleur! 
Deze lipstick kost €3,99. 

Even op een rijtje:
Essence 'All about nude' oogschaduw palette               -          €  3,50
Catrice 'All Matt Plus Shine Control' foundation           -          €  6,59
Catrice 'Re-touch Light-Reflectiong' concealer             -          €  3,99 
L'Oreal Paris 'Miss Mangea Mega Volume' mascara    -          €10,00 
Essence 'Multi Action Blackest Black' mascara            -          €  2,95
Essence 'Get Big Lashes Triple Black' mascara            -          €  2,39
Catrice 'Ultimate Color 300' Lipstick                           -          €  3,99
Totaal                                                                                               €33,41 

Ik had een korting van €15,55 dus heb ik uiteindelijk maar ongeveer de helft betaald. Mooi meegenomen dus! 

Heb jij gebruik gemaakt van de Essence kortingsavond? Zo ja, wat heb je gekocht? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten