vrijdag 23 mei 2014

Photodiary 17-22 mei

Vandaag een photodiary van de afgelopen week. Ik vind het leuk om dingen vast te leggen met een camera en hier  zul je elke week het resultaat zien. Ik heb deze week niet ontzettend veel spannends meegemaakt, maar toch nog aardig wat momentjes vastgelegd!

Zaterdag 



Leren, leren en nog eens leren. Ik heb nog maar één examen, maar dat is het moeilijkste vind ik en daarom heb ik het hele weekend niet veel meer gedaan dan geleerd. Erg saai dus! 

Zondag



Zondag was een leerdag voor mij. Ik had maandag geschiedenis examen en aangezien dat een moeilijk vak is voor mij, besloot ik om zondag de hele dag te gaan leren. Hierboven gezellig samen met mijn zusje. 


Tussendoor kwam mijn moeder worstenbroodjes brengen als lunch, lekker! 

Maandag


Onderweg naar mijn laatste examen, geschiedenis! Ik was ontzettend zenuwachtig en heb wel 3 kalmeringstabletten ingenomen, anders zou het helemaal niet lukken met mijn faalangst. 


En weer op de terugweg. Het viel allemaal gelukkig erg mee en ik denk dat ik het niet heel slecht gedaan heb (geschiedenis is mijn slechtste vak dus ik zou het niet weten). Ik ben nu klaar met al mijn examens en heb lekker vroeg vakantie! 

Dinsdag


Ik heb lekker lang uitgeslapen, dat had ik wel verdient, vond ik, na zo'n lange en drukke examenweek. Als lunch had ik deze heerlijke salade die mijn moeder klaargemaakt had. Erg lekker met dit warme weer! 


 Die middag besloot ik mijn kamer maar eens op te ruimen, zoals je hier ziet was het hard nodig. Vooral mijn bureau was een grote rommel, er lag van alles op wat ik moest leren voor mijn examens.

Woensdag

Woensdag heb ik mijn moeder geholpen met wat klusjes, ik heb nu toch niks te doen. 'S avonds heb ik daarom geholpen met koken. Ik vind het erg leuk om te doen en nu ik toch vrij heb heb ik er genoeg tijd voor! Hier maakte ik gebakken aardappeltjes, broccoli met wortel en hamburgers! 

Donderdag 


Spelen/knuffelen met de honden. De rechtse is van ons zelf en de linkse kwam gezellig logeren omdat haar baasje op vakantie is! 


De logeer-hond uitlaten samen met mijn zusje! Normaal doe ik zoiets nooit, maar ach, ik heb vakantie.
Die dag ben ik ook nog naar het uitzendbureau geweest voor vakantiewerk, maar heb ik verder niet veel spannends gedaan. 

Vrijdag 


De dag lekker rustig beginnen met een aflevering (of een paar...) van Pretty Little Liars. Ik ben pas halverwege seizoen 2 dus ik heb nog flink wat in te halen! 

Dit was wat ik deze week allemaal gedaan heb, niet erg spannend maar ach, het is leuk om erover te schrijven. Ik weet nog niet wat ik komende week allemaal ga doen dus dat wordt ook nog een verassing volgende week! 

Wat heb jij deze week voor leuke dingen gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten