zaterdag 3 mei 2014

Recept: Aardbeien-banaan smoothie!

Vandaag heb ik een recept voor jullie! Aangezien ik zelf altijd dol ben op fruitdrankjes, is het een smoothie recept. Ik ga jullie namelijk het recept geven voor een aardbeien-banaan smoothie! Erg lekker, vooral nu er veel (verse) aardbeien te krijgen zijn in de winkel!



Wat heb je nodig? 
1 bakje aardbeien (die je gewoon zo in de supermarkt koopt)
1 banaan
1/2 beker yoghurt
1 citroen (of citroensap)
1 (eet)lepel vanillesuiker (de hoeveelheid hiervan ligt eraan hoe zoet je het wil hebben)

Hoe maak je het?
Allereerst snijd je de aardbeien en de banaan in kleine stukjes, die je vervolgens in de blender doet. Daar doe je dan de yoghurt en de vanillesuiker bij en dan zet je de blender aan. Als het een mooie smoothie geworden is, schenk je het in glazen. Dan gebruik je de citroen, of citroensap, om er nog een beetje citroensap in te doen en dan ben je klaar! 
Extra: Met een aardbei op de rand van het glas en een rietje ziet er extra leuk uit! 

Ik heb dit zelf ook al een aantal keer gemaakt en ik vind het heerlijk! 

Laat me weten als je het geprobeerd hebt en wat je er van vond! Of heb je misschien nog een ander lekker smoothie-recept? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten