vrijdag 2 mei 2014

Review: Catrice Ultimate Colour Lipstick

Vandaag ga ik een van de producten die ik woensdag gekocht heb reviewen, namelijk de Catrice Ultimate Color Lipstick. Ik gebruik eigenlijk niet vaak een lipstick, dus vandaar dat ik er nu eens eentje ga uittesten!


Ik heb de lipstick gekocht in kleur 300 - Kiss Me If You Can. Het is een lichtroze kleur met een beetje glitter en een mooie glans. Het sprak me meteen aan aangezien het een leuke kleur is die je ook overdag goed kunt dragen, door de lichte kleur. 



De verpakking is erg simpel, maar toch mooi. Het is simpel zwart, met aan de onderkant een doorschijnend stuk. Op de dop staat aan de onderkant 'Catrice' opgedrukt en datzelfde is gedaan op de lipstick. Het is dus vrij simpel, maar verder gewoon goed. 


Hierboven zie je de kleur. Ik heb hier twee laagjes over elkaar gedaan en zoals je ziet geeft hij toch behoorlijk wat af. Ook zie je de glans en de glitter erg goed, waardoor je een beetje het effect van een lipgloss krijgt. Ik had niet verwacht dat je de kleur nog zo goed zou zien, maar daar ben ik eigenlijk meer dan tevreden mee! 


En dan nu de kleur op mijn lippen. Op de eerste foto draag ik één laag en op de tweede foto draag ik twee lagen. Je ziet dat het bij één laag erg licht is, daarom heb ik een tweede laag aangebracht. Dat is misschien een minpuntje. Verder vind ik de kleur erg mooi en denk ik dat ik hem vaak zal dragen! 

Een ander nadeel aan deze lipstick vind ik, dat hij niet lang mooi blijft zitten. Na een uur is een groot deel al vervaagt en kun je weer opnieuw lipstick opdoen. Nu is dat niet zo'n groot probleem wanneer je bijvoorbeeld poeder als basis gebruikt, dan blijft hij wel langer zitten, maar toch vind ik het wel een minpunt. 

Conclusie:
Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze lipstick, het is een mooie kleur, hij is fijn om te dragen en makkelijk aan te brengen. Een nadeel is dat je twee of meer laagjes erop moet doen, wil je een mooie dekkende kleur hebben. Een ander nadeel is dat hij niet erg lang blijft zitten. Buiten deze minpunten ben ik er erg tevreden over! 

De lipstick is van Catrice, kost €3,99 en ik heb hem gekocht bij Kruidvat. 


Welke lipstick vind jij het fijnst? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten