zaterdag 31 mei 2014

Shoplog: Middagje winkelen

Ik ben net thuis van een paar uurtjes winkelen in het dorp met mijn zusje. Zij had nog een cadeaukaart van de Etos voor haar verjaardag gekregen en die wilde ze graag uitgeven. Aangezien ik ook nog een paar dingen heb gekocht, vond ik het wel leuk om deze met jullie te delen!

Hierboven zie je mijn aankopen. Niet veel, maar ik moet ook een beetje op mijn geld letten aangezien ik graag dingen koop. Zoals je al ziet is er veel oranje, want met het WK mag dat natuurlijk niet ontbreken! 


Ik heb een t-shirt en een bloemenslinger gekocht. Het shirt is voor mijn vader, cadeautje voor vaderdag. We hebben afgesproken samen voetbal te gaan kijken dus dit vond ik dan wel leuk om te geven. Ik kon voor mezelf nog niet echt iets vinden, maar ik heb alvast een slinger gekocht, dat is altijd wel leuk. 
Beide heb ik gekocht bij de Action. Het shirt was geloof ik €3 ongeveer en de slinger was €0,20. 



Het volgende wat ik gekocht heb is een nieuwe parfum. Ik heb eigenlijk al veel parfum maar deze rook naar appel en daar heb ik op een of andere manier een zwak voor. Ik hou van fruitige geuren en deze was lekker goedkoop dus besloot ik hem mee te nemen. 
Hij kostte €2,89 bij de Big Bazar. 


Het laatste, en eigenlijk we mijn favoriet, wat ik gekocht heb is een armband. Het is een brede armband met eigenlijk losse armbandjes aan de binnenkant. Ik vind dit een supermooi accessoire en vooral erg leuk voor de zomer! 
Ik kocht hem bij de Kruidvat voor €4,90 (als ik het goed heb).

Het is niet veel wat ik gekocht heb, maar ik vond het toch wel leuk om even te laten zien. 

Wat koop jij meestal als je gaat winkelen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten