dinsdag 27 mei 2014

Review: Make-up van de Lidl!

Gisteren heb ik mijn moeder geholpen met boodschappen doen. Nadat we naar de Jumbo waren geweest gingen we nog even een paar dingen bij de Lidl halen. Ik zag dat daar een klein make-up rekje stond, iets wat natuurlijk meteen mijn aandacht trok. Het kostte allemaal €1,99 en ik vond het de moeite waard om het eens te proberen. Het is van het merk Cien, en ik weet niet of dat een echt merk is, maar hier ga ik schrijven wat ik er van vind!



Ik heb een lipstick en een nagellak top coat gekocht, beide dus voor €1,99. Ik vond de lipstick kleur er zo mooi uitzien dat ik hem meteen wilde kopen, ook al zou de kwaliteit natuurlijk wat minder zijn.

De Nagellak


De nagellak is een simpele top coat nagellak. Ik had er nog wel een aantal liggen, maar die waren allemaal op of kleverig geworden. Dus ik dacht, laat ik deze eens proberen.

Nadat ik hem op had gedaan, droogde het eigenlijk vrij snel. Ik denk dat de glans iets minder is dan bij een duurdere nagellak, maar over het algemeen ben ik vrij tevreden over deze. Hij blijft goed zitten. Het enige nadeel is dat hij minder dekkend is dan een duurdere nagellak, tenminste dat denk ik, hij geeft een minder gladde nagel.

De Lipstick
 
 
 
De lipstick heb ik gekocht in een lichtrode kleur. Ik ben langzaam meer een lipstick als lipgloss fan aan het worden dus dit was weer een mooie aanvulling aan mijn collectie. Ik heb hem thuis meteen getest en eerlijk gezegd ben ik er vrij tevreden over.




Het is een mooie kleur, niet te fel en niet te licht. Ik had hem op toen ik ging eten en toen ik klaar was zat het er nog vrij goed op. Normaal gaat zo'n goedkope lipstick juist vrij snel er weer af. Hij blijft natuurlijk niet zo goed zitten als een dure lipstick maar voor een low-budget make-up look is dit zeker een aanrader! Ik denk dat ik hem vaak zal gebruiken.


Conclusie:
Ik raad het dus zeker aan om deze make-up, ook al is het zo goedkoop, eens te proberen. Het werkt in principe prima en het is ook nog eens goed voor je portemonnee!

Heb jij ooit make-up gekocht? bij de supermarkt? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten