zondag 4 mei 2014

Quotes!

Vandaag zet ik een paar van mijn favoriete quotes op een rijtje! Ik vind het namelijk zelf altijd erg leuk om die van anderen te lezen en heb er zelf ook een schrift en een whiteboard mee vol geschreven. Je haalt er nieuwe moed of inspiratie vandaan die je soms even nodig hebt en vooral ikzelf vind dat erg fijn. Hier lees je een paar van mijn favorieten en waarom ik ze zo mooi of belangrijk vindt.

Follow Me on Tumblr http://zihnifend.tumblr.com/
so true.

'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway'. 
Deze quote betekent dat je geen dromen op moet geven omdat het lang zou duren om die droom waar te maken, want die tijd zal toch voorbij gaan. Dus je kunt je tijd dan net zo goed besteden aan het vervullen van je dromen. 
'Follow your heart, but take your brain with you'. 
'Volg je hart, maar neem je hersens mee'. Deze quote betekent eigenlijk dat je je hart moet volgen, maar dat je ook niet moet vergeten over dingen na te denken, wat ik persoonlijk ook erg belangrijk vindt om te doen voordat ik iets doe. 

 

'If it's meant to be it will be'.
Deze quote betekent dat als iets 'meant to be' is het, het uiteindelijk ook zal gebeuren. Dit betekent dat je je eigenlijk ook niet altijd druk moet maken om bepaalde dingen, omdat als het zo moet zijn, het ook zal gebeuren. 


'In three words I could sum up everything I've learned about life: it goes on'. 
Deze quote betekent dat het leven altijd doorgaat. Dus ook al heb je soms een moeilijke periode, het leven gaat door en het zal uiteindelijk weer beter worden, ook al lijkt dat soms niet zo. 

Dit waren een paar van mijn favoriete quotes. Ik haal er altijd veel inspiratie uit en daarom vind ik het ook erg mooi en belangrijk om sommige quotes te lezen. Ik heb er een aantal op het whiteboard die aan mijn muur hangt geschreven en het helpt soms echt om ze elke dag even door te lezen, zodat je weer nieuwe moed of inspiratie krijgt! 

Wat is jouw favoriete quote?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten