dinsdag 20 mei 2014

What's in my (school)bag?

Ik dacht dat het wel leuk is om eens te laten zien wat ik allemaal in mijn tas heb op dit moment. Ik heb meestal niet zo heel veel in mijn tas, dus ik heb de tas gepakt die ik afgelopen week ook steeds meegenomen heb naar mijn examens, dan zit er tenminste toch nog iets in!







Nou dit is mijn tas! Hij is van de V&D en kostte €25,- geloof ik. Ik heb hem wel in de opruiming gekocht, normaal was hij ongeveer €50,- volgens mij. De tas is van leer, het is ontzettend stevig maar ik heb geen idee of het echt of nep leer is. Ik vind hem heel fijn aangezien er veel in kan, maar hij toch niet lomp of onhandig groot is. 


Het eerste ding dat in mijn tas zit is mijn etui. Dat is namelijk wel handig als je examens gaat maken. Deze etui is van Esprit en ik heb hem ongeveer 2 jaar geleden gekocht, ik weet ook echt niet meer hoe duur hij was. Zoals je een beetje op de foto ziet, zit er een vlek in, geen idee wat dat is. 


Vervolgens heb ik ook altijd deo in mijn tas. Deze is de Playboy - Play it sexy. Ik vind hem niet heel lekker ruiken, maar als deo gaat het voor mij prima, alles beter dan een zweetlucht toch? 


Dan heb ik ook altijd een flesje drinken bij me, op dit moment gewoon een flesje water.


Een Nederlands woordenboek. Je weet maar nooit of je een woord in je examens tegenkomt wat je niet kent, handig om bij te hebben dus! 


Dit zijn pilletjes voor mijn hooikoorts. Het enige nadeel aan het mooie weer nu. Ik vind het niet fijn om erbij te lopen alsof ik hartstikke verkouden ben en daarom heb ik deze pilletjes bij me. 


Mijn portemonnee. Hier zitten eigenlijk gewoon de standaard dingen in, geld, pasjes en bonnetjes (ik bewaar veel bonnetjes) 


Een grafische rekenmachine voor het wiskunde examen van vorige week woensdag, ik haal mijn tas eigenlijk niet snel leeg. 


Een vestje voor als het te koud was in de gymzaal voor alleen een t-shirtje, ik wil geen risico's lopen haha. 


En als laatste zat er nog wat rommel in de kleine vakjes van mijn tas. Onder andere dextro energy, om ervoor te zorgen dat ik niet moe wordt tijdens mijn examens. En een haar klip die ik eigenlijk standaard bij me heb. 

Zo, dit was eigenlijk alles wat er op dit moment in mijn tas zit, met uitzondering van snoeppapiertjes. Ik heb toch nog meer bij dan dat ik zelf dacht, maar goed het is allemaal wel erg handig natuurlijk! 

Wat zit er in jouw tas? 


1 opmerking:

  1. Hello!
    I followed your blog on bloglovin. Can you follow my blog (not profile) there?
    Have a great day!

    http://www.bloglovin.com/blog/3947784

    BeantwoordenVerwijderen