maandag 26 mei 2014

Tag: Common White Girl Tag!

Vandaag ga ik weer een tag invullen aangezien ik een beetje inspiratieloos ben en ik eerst foto's zal moeten maken voordat ik wat nieuwe ideeën weer kan gaan publiceren! Dus vandaar weer een tag (en stiekem ook omdat ik het zo leuk vind om in te vullen).
Ik ga de Common White Girl tag doen, een die ik al verschillende keren voorbij heb zien komen, onder andere bij Beautylab, en die me leuk leek om eens een keer te doen!

☕️



Favoriete Starbucks drankje?
Ik denk niet dat ik die een heb. Ik heb eigenlijk nog nooit een echt Starbucks drankje gehad (dit komt ook doordat er hier geen Starbucks in de buurt is). Maar dat ene drankje met karamel (oid) lijkt me wel erg lekker! 

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Dat ligt er een beetje aan bij wat voor gelegenheid. Als ik naar school ga duurt het bijvoorbeeld maar een half uur ongeveer, maar als ik weet dat ik genoeg tijd heb doe ik er meestal wat langer over door bijvoorbeeld mijn ogen mooi op te maken of mijn haren te stijlen of te krullen. Dus het zal ongeveer tussen een half uur en een uur zitten. 

Hoeveel selfies maak je op een dag? 
Het is niet zo dat ik elke dag wel een selfie maak. Maar als ik dan een dag heb dat ik er goed uit zie (vind ik zelf) dan maak ik er meestal ook wel een stuk of 20 totdat er een goede bij zit. 

Untitled

Hoeveel Instagram-followers en -foto's heb je? 
Ik heb 115 followers en 49 foto's. Mijn Instagram vind je hier

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop? 
Hmm.. Eigenlijk nooit.

Draag je kledingstukken vaker dan één keer?
Ik draag kleren meestal 2 dagen en dan doe ik ze in de was, ook al is het niet echt vies. Over het algemeen draag ik kleren meestal tot ze versleten of te klein zijn of ik ze niet meer mooi vind, maar dan geef ik het meestal wel weg. Ik vind het zonde om goede kleren weg te gooien. 

nightmare

Ben je racistisch?
Absoluut niet. Ik beoordeel mensen meestal op hun gedrag tegenover mij, als zij aardig doen tegen mij, dan doe ik ook aardig tegen hun. 

Instagram, Twitter of Tumblr?
Pff ik denk sowieso Instagram of Tumblr, ook al vind ik Twitter ook wel leuk. Maar als ik dan echt moet kiezen ga ik denk ik toch voor Tumblr. 

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Een beetje achter mijn laptop van alles doen, series kijken, bloggen, facebook, tumblr etc. etc. etc. 

This makes me smile

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Teske is eigenlijk de enige waar ik alle video's van kijk, voor de rest kijk ik van veel verschillende YouTubers wel een aantal video's.

Hoe vaak doe je je nagels?
Ik deed het echt elke week, maar aangezien ik er minder tijd voor heb en er vaak geen zin in heb dat het zo lang moet drogen doe ik het minder. Ik denk ongeveer één keer in de maand. 

Ben je een shopaholic?
Ik vind winkelen ontzettend leuk, maar het is niet zo dat ik er verslaafd aan ben. Ik ga ook niet zo vaak, één keer in de twee maanden ongeveer. 

Just laugh

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?
Één keer, denk ik? Ik wil hem trouwens wel echt nog een keer zien! 

Heb je veel kleding?
Ik vind zelf dat ik aardig wat in mijn kast heb hangen. Ik heb ook veel kleren die ik nooit aan doe, dat is ergens eigenlijk best wel zonde.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet? 
Ik doe dat de laatste tijd wel weer vaker, ook omdat ik het voor mijn photodiary hier wil gebruiken, maar verder eigenlijk niet. Het is niet zo dat ik het allemaal op Instagram post.

♡

Draag je elke dag make-up?
Ik draag geen make-up als ik weet dat ik de rest van de dag toch thuis zit. Als ik ergens heen ga, dan draag ik áltijd make-up. Ik voel me een stuk onzekerder zonder en ik vind het gewoon fijn om er wat mooier uit te zien door make-up te dragen.

Hoe stijl je meestal je haar?
Als ik zin en tijd heb, maak ik wel eens van de gelegenheid gebruik om mijn haar te stijlen of te krullen. Maar als ik niet veel tijd heb of zin, dan haal ik er meestal alleen een borstel doorheen, eventueel een speldje en dan moet het maar goed zitten! 

Zie je er altijd presentable uit?
Ik vind dat ik er in het openbaar over het algemeen best goed uit zie. Ik zeg niet dat ik mezelf altijd mooi vind, maar ik denk dat ik er elke dag toch wel verzorgd uitzie en dat vind ik eigenlijk het belangrijkste. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten