dinsdag 29 april 2014

Tag: Spring has sprung!

Ik ben een tijdje weggeweest, mede dankzij school, maar ik heb besloten het bloggen toch weer op te pakken en vandaar dat ik deze tag graag een keer wil doen. Het is natuurlijk al een tijdje lente, maar omdat ik het zo'n leuk seizoen vind, heb ik besloten alsnog de tag te doen.




Naar welke lente-trends kijk jij het meest uit?
Het leukste aan de lente, vind ik dat alle jurkjes, shirtjes en blousejes weer uit de kast gehaald mogen worden! Die draag ik namelijk veel liever dan dikke wintertruien. Ook de lichte kleuren, pasteltinten, vind ik dan erg mooi in kleding. Verder ben ik ook altijd gek op bloemenprintjes, en dat komt in de lente ook altijd weer terug!

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente? 
Het eerste wat in me opkomt zijn jurkjes. Ik ben gek op jurkjes en het liefst draag ik ze elke dag. Toch voel ik me vaak wat onzeker in jurkjes en als het er dan op neerkomt wat ik het meest draag in de lente dan zijn het toch wel mouwloze blousejes.


Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente? 
Mijn meivakantie loopt van zaterdag 19 april tot en met maandag 5 mei, ik heb nu dus al ruim een week vakantie. Helaas heb ik een week na mijn vakantie eindexamens, dus het grootste deel van mijn vakantie zit ik boven op mijn kamer te leren. Verder heb ik natuurlijk met Pasen veel tijd met mijn familie doorgebracht en probeer ik zoveel mogelijk dingen te doen buiten het leren, al is dat natuurlijk wel erg lastig. Wat ik leuk vind om te doen in de lente is natuurlijk zoveel mogelijk buiten zijn en van het lentezonnetje genieten!

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Hmm lastig. Ik vind rode lippen altijd erg leuk, bijvoorbeeld als ik naar een feestje ga. Maar wat in de lente altijd mooi is is natuurlijk een lichtroze lipgloss, met een mooie glans of glitter. Bijvoorbeeld de XXL shine van Essence, in de kleur lichtroze, vind ik erg mooi in de lente!


En je favoriete lente nagellakkleur? 
Pasteltinten vind ik altijd erg vrolijk en goed bij de lente passen. Denk bijvoorbeeld aan lichtroze, lichtblauw of lichtpaars. Die kleuren draag ik over het algemeen ook het meest in de lente
How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Ik denk dat ik dan ga voor lichtroze, zoals je ook al ziet aan mijn favoriete lip- en nagellakkleur. Ik vind dat die kleur echt goed bij de lente past en ik krijg er een lentegevoel van! 

Blauwe lucht met boom in bloei

Favoriete Starbucksdrankje om te drinken in de lente?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest, slecht hè? Waarschijnlijk komt het dat de dichtstbijzijnde Starbucks op het station in Eindhoven zit en dat is toch nog wel een stukje bij mij vandaan. 

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ja! In de winter draag ik meestal zwart of grijs, in ieder geval donkere kleuren, en nu de lente er is grijp ik toch eerder naar lichte of felle kleuren. Dit vind ik ook beter bij de lente passen dan bij de winter om eerlijk te zijn. 


Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Het fijnste aan de lente vind ik dat het eindelijk weer een beetje mooier weer wordt. Een lekker zonnetje, bloemetjes die weer tevoorschijn komen en vogels die je weer hoort fluiten. Daar heb ik over het algemeen al heel veel zin in. Als het erop aankomt waar ik deze lente het meeste zin in heb, dan is dat toch wel het feit dat ik bijna klaar ben met school! 12 mei beginnen mijn examens en een goede week later ben ik dan eindelijk klaar! Daar kijk ik wel naar uit, ook al is het dan nog maar de vraag of ik slaag. 

Wat vind jij het leukste in de lente? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten