zondag 31 mei 2015

PS. Love matte long last lipstick

Vandaag heb ik een review voor jullie. Ik ga namelijk een lipstick van de Primark reviewen. Ik heb al een lange tijd een liefde voor lipsticks en ik koop er steeds meer. Ik zoek ook altijd naar een perfecte 'nude' lipstick, maar die heb ik tot nu toe nog niet echt gevonden. Misschien dat deze dat wel is, deze is namelijk best wel nude en is ook mat. Ik ben hier erg benieuwd naar! 





De verpakking van de lipstick vind ik mooi. Ik vind de gouden kleur echt heel chique staan en ook dat je de kleur als het ware al 'ziet' aan de onderkant, vind ik echt een tof effect hebben! Van binnen is hij zwart en dat ziet er dan ook weer leuk uit! 


De pigmentatie van deze lipstick is niet helemaal fantastisch. Boven heb ik één keer 'gestreken' en onder twee keer. Als je een paar keer smeert dan zit hij er wel goed op, maar de pigmentatie is dus niet alles. De kleur vind ik wel erg mooi, het is heel nude, maar het heeft een beetje een paarse ondertoon op je lippen, dat ziet er gaaf uit! 


De foto is onduidelijk, maar de paarse ondertoon zie je volgens mij wel. Echt een leuk effect! Mat is ie ook en hij blijft goed zitten! 


Full-face

Over het algemeen ben ik heel tevreden over deze lipstick, hij werkt zelfs beter dan eentje die ik van Catrice heb, terwijl deze 2 euro goedkoper is. Hij blijft goed zitten, de kleur is mooi en hij is lekker nude. Alleen de pigmentatie is niet geweldig, maar ach, je kunt er altijd meer op doen.

Deze lipstick kost €1,50 en is te koop bij Primark. 

Wat is jouw favoriete lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten