maandag 29 juni 2015

Catrice Nude Purism Gentle Lip Colour

Ik had vandaag een tentamen en omdat ik daar zo hard voor gewerkt had (en het ook redelijk goed ging) besloot ik mezelf te trakteren op een paar leuke make-upjes. Ik heb drie stuks gekocht en deze ga ik allemaal voor jullie reviewen (een mascara en foundation van Max Factor en deze lipstick van Catrice).

Allereerst heb ik dus een lipstick van Catrice gekocht. Deze lag in de opruimingsbak bij Kruidvat (met die stikkertjes erop). Hij ziet er nog gewoon goed uit, alleen zat er een soort deukje in de lipstick. Dat maakt mij verder niet uit dus besloot ik hem te kopen. In dit artikel geef ik een review van deze lipstick. 

De verpakking van de lipstick is eigenlijk vrij basic. Het is mat zwart en in glimmend zwart staat er 'Catrice' op en zijn er patroontjes in getekend. Dit vind ik er wel erg chic uitzien, maar verder is het dus niet heel bijzonder. Hij is lekker dun en de dop sluit met een 'klikje'. 


De kleur van de lipstick die ik heb heet 'C03 Delicate Rosewood'. Hierdoor moest ik stiekem meteen aan Pretty Little Liars denken, hihi. De kleur is een beetje donkerroze en er zit een soort glans overheen. Ik vind dit een erg mooie kleur, het past namelijk bij veel dingen en het is ook niet superopvallend. Laten we gaan swatchen! 


Het geeft eigenlijk een beetje het effect van een gekleurde lipgloss. Hij oogt hier ook meer roze dan rood, vind ik. Hij dekt wel goed, want dit krijg ik met de lipglossen die ik heb niet voor elkaar. Ik ben erg benieuwd hoe deze kleur op mijn lippen naar voren komt. 



Ik vind het een prachtige kleur. Ik blijf erbij dat ik het eerder een rode tint vind, dan een roze, maar dat maakt me niet uit. Ik denk dat ik deze lipstick vaak ga dragen, wat een toffe kleur! Het enige nadeel vind ik wel, dat het een beetje voelt als een lipgloss en dat het dus ook een beetje plakt. Gelukkig is het niet zo erg als bij een echte lipgloss, maar ik hoop dat ik me hier niet aan ga ergeren haha. 

Over het algemeen vind ik dit dus een waanzinnig mooie lipstick. Ik ben verliefd op de kleur! Het enige minpuntje is dan dat hij een beetje plakkerig is, maar misschien dat ik daar wel aan kan wennen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten