vrijdag 5 februari 2016

Essence The Gel Nail Polish

Ik ben erg fan van de gelnagellakjes van Essence. Ik weet niet of het ook zo goed blijft zitten als gelnagellak, want bij mij is het er nog vaak redelijk snel vanaf. Anyway, laatst kocht ik weer een nieuw nagellakje van deze lijn. Hij was afgeprijsd, omdat hij binnenkort uit de collectie gaat. Ik vond het desondanks een hele mooie kleur en dus besloot ik hem mee te nemen. In dit artikel mijn mening over deze nagellak.


Ik vind de kleur van deze nagellak zo leuk. Hij heeft niet echt een naam of een nummer (althans, dat kon ik niet vinden), maar het is een zachte, lichtroze kleur, met heel subtiel een soort lichtblauwe glans eroverheen. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar dat effect is heel gaaf!


Op mijn nagels ziet de kleur er ook mooi uit. Hij is heel subtiel, waardoor het een prima kleur is die overal bij past. Ik vind de klas er ook erg mooi uit zien. Ik denk dat dit ook echt een leuk kleurtje zou zijn om een mooie nail art bij te maken.

Hij blijft redelijk goed zitten, ik heb alleen altijd last van dat het bij de punten van mijn nagels de nagellak als het ware 'teruggeduwd wordt' en dat ik dan op de randjes niks meer heb zitten. Hele vage uitleg, maar dit ligt waarschijnlijk ook niet aan de nagellak. 

Ik ben over het algemeen echt blij met dit nagellakje. Ik vind de kleur mooi, hij is voor veel gelegenheden geschikt en hij blijft goed zitten. Kortom, een perfect lakje dus! 

2 opmerkingen:

  1. Wat staat het je leuk! Ik heb er ook eentje van die lijn, een beetje een zanderige nog lichtere roze kleur. Ik vind het lakje heel mooi, maar hij gaat er wel snel af bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb inderdaad ook dat het aan de bovenkant heel snel gaat 'chippen' als het ware, dat is wel een nadeel.

      Verwijderen