zaterdag 6 februari 2016

Essence nail art 'Pastel ombré' top coat

Een hoop nagelartikelen de komende tijd, omdat ik daar veel van gekocht heb en ook weer aan het nail-arten geslagen ben. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.

Ik kocht de afgelopen keer bij Kruidvat ook eens een product waar ik nog nooit van gehoord had. Dat was de 'Pastel ombré' top coat. Ik weet dat je met een sponsje ook altijd een ombré effect kan creëren, maar ik had nog nooit van een speciale top coat gehoord. De verpakking belooft in ieder geval dat je lijntjes in een ombré effect op je nagels kan maken en hier was ik erg benieuwd naar!

Het ziet er eigenlijk een beetje uit als een base coat. De substantie heeft een witte kleur, eigenlijk net zoiets als je vaak bij een base coat van French manicure hebt. Ik vind de verpakking wel erg leuk met de 'pastel ombré' letters die er op zijn gedrukt, het ziet er leuk uit! Laten we het gaan testen!

Ik wilde graag verschillende 'lijnen' op mijn nagels maken, die dan in een soort ombré effect op elkaar overlopen. Dat heb ik geprobeerd te maken en zie hieronder het resultaat. 


Hmm... Je ziet het al een beetje. Het verschil tussen het eerste en het tweede lijntje is heel groot en je ziet daar ook goed het kleurverschil. Ik heb echt nog een derde en een vierde laag aangebracht, maar dit zie je helemeaal niet meer. Ik weet niet of ik het product verkeerd gebruik of dat het aan mij ligt, maar ik vond dit wel enigszins teleurstellend.

Ik vind het idee goed en ik denk dat als je bijvoorbeeld elke nagel een teint lichter maakt, dat het ook wel moet werken. Maar als je echt met lijntjes gaat werken, moet je toch echt iets anders proberen. Zoals ik al eerder zei kan het ook aan mij liggen, dat weet ik niet! 

Ik vind het in ieder geval wel een erg leuk product, maar ik weet niet of ik er ook zo blij mee ben. Ik hoopte namelijk dat dit een soort van vervanging was van een sponsje waarmee je een ombré effect creëert. Dat is het niet, dus daarom vind ik dit een twijfelgevalletje. 

Ik kocht dit product bij Kruidvat, maar weet niet meer precies hoe duur hij was. Op de website staat €1, maar ook dat hij niet leverbaar is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten