donderdag 19 maart 2015

Max & More oogschaduw 'Floral' palette

Action heeft sinds kort oogschaduwpaletten in haar schappen liggen, van het merk Max & More. Ik kon ze bij ons nooit vinden, maar door de verhuizing van de Action hebben ze ze nu wel! Ik was hier natuurlijk erg benieuwd naar. Ik kon dan ook geen keuze maken en heb ze daarom maar allemaal gekocht, alle 4 de 'kleuren'. Vandaag ga ik het 'Floral' palette reviewen.

Het uiterlijk van het oogschaduwpalette vind ik er ook goedkoop uit zien. Het is natuurlijk ook van de Action, dus veel kun je er ook niet van verwachten. Ik vind het vrij simpel en ik zou het dan ook niet snel pakken als het bijvoorbeeld €10 zou kosten. Wat wel fijn is, is dat je de oogschaduw koopt in een kartonnen verpakking. Daardoor wordt voorkomen dat de oogschaduw al in de winkel gebruikt wordt, dit vind ik wel altijd erg fijn! 


De kleuren van dit palette vind ik wel erg leuk! Het heeft lekker vrolijke kleurtjes zoals roze, paars en blauw die erg leuk zijn nu de lente en de zomer er weer aan komt! Maar daarnaast heeft het palette ook de neutrale kleuren zoals grijs en zwart. Ik vind dit een leuke combinatie. Dit palette is wel vooral als je van kleur houdt, als je de kleuren niks vind, dan kun je beter voor een ander palette kiezen. 


Kippenvel, hihi! 

Op naar de swatches. Op bovenstaande foto heb ik de bovenste rij kleuren geswatcht. Het pigment hiervan is niet super, maar het is op zich wel prima. Je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat je een berg aan pigment krijgt, maar ik vind dat ergens wel mooi. Zo kun je het rustig opbouwen en ook als je een rustige look met kleur wilt, is dit heel fijn. De donkere kleuren zijn overigens wel beter gepigmenteerd! 


De onderste rij kleuren ziet er qua pigment al een stuk beter uit. Je ziet de kleuren heel goed en ook het verschil tussen de 'shimmer' en 'matte' kleuren zie je erg goed. Het verbaast me eigenlijk, ik had niet verwacht dat het pigment nog zo goed zou zijn. Zelfs de highlighter helemaal links zie je goed, terwijl die in sommige duurdere paletten die ik heb niet eens opvalt. Over het pigment ben ik heel tevreden! 

Tja, wat kan ik zeggen. Als je op zoek bent naar een goed en goedkoop palette, dan is dit zeker en vast een aanrader. Je kunt natuurlijk geen kwaliteit als bij een duur merk verwachten, maar voor een palette van €2,50 is dit echt een goed product! 

Dit oogschaduwpalette is te koop bij Action en kost €2,50. 





2 opmerkingen: