zondag 15 maart 2015

Tag: I wish...

Deze tag zag ik bij Teske en ik was meteen heel enthousiast! Ik vind tags invullen altijd erg leuk en vooral als het dan een beetje een creatieve tag is, je hebt hier namelijk ook een beetje fantasie voor nodig! Let's go!





Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Dat zou sowieso musicalactrice zijn. Ik hou van musicals en ik hou van zingen en acteren dus dat is echt mijn droombaan, al sinds mijn kindertijd trouwens. Verder vind ik de opleiding Pedagogiek die ik nu volg ook ontzettend leuk!

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?
Pff dit is lastig. Ik denk dat iemand die voor me naar school gaat wel handig zou zijn, of dat ik lessen thuis kan volgen. Ik vind het elke dag zo vervelend om naar het station te fietsen, dan met de trein en dan weer naar school te fietsen dat het wel heel chill zou zijn om het gewoon vanuit huis te kunnen doen.

Als je een dagje op zou kunnen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?
Hmm, misschien wel gewoon met Snow uit Once upon a time. Lekker met sprookjesfiguren rondhangen en spannende dingen meemaken, dat lijkt me wel leuk.

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn? 
Dit klinkt heel lame, maar ik zou dan mijn vriend kiezen. We wonen 3 uur bij elkaar vandaan (met het openbaar vervoer) dus het zou wel handig zijn om elkaar wat vaker te zien haha!


Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?
Het eerste dat in me opkomt is lasagne, omdat dat echt mijn lievelingseten is. Maar verder heb ik ook een liefde voor chips, dus dat zou dan mijn tweede keuze zijn.

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Sociale angst en faalangst, die twee, omdat ze toch wel met elkaar in verbinding staan. Het gaat al beter dan vroeger, maar ik ben in het openbaar echt constant bezig met het feit of ik niks raars doe, simpelweg omdat ik bang ben dat mensen me dan niet meer mogen omdat ze me raar vinden. Dit is natuurlijk een hele rare gedachte, maar ik kan het echt niet uit mijn hoofd zetten!

Als je een superpower zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?
Ik twijfel een beetje tussen kunnen toveren of gedachten lezen. Ik zou graag willen kunnen toveren, omdat het me gewoon ontzettend cool lijkt om van die magische krachten te hebben waar je eigenlijk alles mee kan. Maar aan de andere kant lijkt het me ook erg tof om gedachten te kunnen lezen en te zien wat er omgaat in mensen, dat lijkt me ook heel interessant.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privĂ© concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn? 
Er is eigenlijk geen een band waar ik fan van ben of ben geweest, dus ik zou echt niet weten welke band ik hier neer zou moeten zetten.

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?
Hmm, ik denk dat ik heel saai ga zijn en hier konijn ga antwoorden. Sinds ik klein was wilde ik al een konijn, maar ik kreeg er nooit een. Ik vind ze zo ontzettend schattig en knuffelig, dat ik er echt graag een zou willen!


4 opmerkingen: