woensdag 11 maart 2015

Review: Catrice Defining Blush

Ik heb maar één blush in mijn make-up stash en dus vond ik dat ik mezelf wel op een nieuwe mocht trakteren. Ik heb er uiteindelijk een van Catrice gekocht en het is een mooie oud-roze kleur geworden. Ik heb eigenlijk nog nooit een blush van Catrice gebruikt dus ik ben erg benieuwd! In dit artikel een review van deze blush.

Ik vind de verpakking van dit product erg mooi. Ik vind sowieso doorschijnende verpakkingen er tof uit zien, het heeft wel iets chiques. Ook de lijntjes die in de blush zitten zorgen ervoor dat de blush er professioneel uit ziet. Ik vind hem leuk!


De kleur van deze blush is de 080 Sunrose Avenue. Ik heb al gezegd dat de kleur een beetje oud-roze is en ik ben echt dol op die kleur. Op deze foto lijkt hij een beetje oranje, maar het is wel duidelijk roze. Verder zit er ook een mooie shimmering in, maar geen overduidelijke glitters, een mooie kleur dus! 


Ik ben echt verliefd op deze kleur. Je ziet de shimmer hier erg goed en het mooie is, dat wanneer het licht erop schijnt je veel shimmer ziet, maar aan de zijkanten (waar niet zoveel licht schijnt) wordt dat minder. Ik vind het er echt prachtig uit zien en ben benieuwd hoe het er op mijn gezicht uit ziet. De pigmentatie is overigen ook erg goed, ik hoefde maar een keer te vegen en toen was dit het resultaat. 


Mijn gezicht zonder blush


Mijn gezicht mét blush (zonder andere make-up)

Ik vind het jammer dat het zo moeilijk op foto vast te leggen is, want het ziet er erg mooi uit. De pigmentatie is op een of andere manier wel minder dan op mijn pols, maar ik vind het echt prachtig. Het is heel subtiel en past daarom ook erg goed bij mijn lichte huid (donkere kleuren staan mij minder goed).

Ik ben heel tevreden over deze blush en kan hem dan ook zeker aanbevelen! Vooral als je een lichte huid hebt (zoals ik) is dit écht een aanrader. Ik kocht deze blush bij de Kruidvat, hij is van Catrice en kost €3,59. 


1 opmerking: