vrijdag 13 maart 2015

Review: Essence 'Soo glow' cream to powder highlighter

Naast de bronzer, stond er ook een highlighter op mijn make-up wishlist. Het heeft lang geduurd voordat ik hem kocht, maar ik heb het nu eindelijk gedaan. Ik wilde het wel eerst met een goedkope highlighter proberen en daardoor ben ik gegaan voor de Essence 'Soo glow' cream to powder highlighter. Het is een cream highlighter en ik ben er erg benieuwd naar!


De verpakking van dit product is eigenlijk zoals elk Essence make-up product (oogschaduw, blush, poeder etc). Ik vind het er wel goed uitzien, maar het is wel redelijk simpel. Ik heb hier trouwens al stiekem de highlighter getest, dus vandaar dat er een veeg in zit haha!


De kleur van de highlighter is een beetje crème-achtig en er zit een glitter/shimmer doorheen. Volgens mij hebben alle highlighters dit en ik vind het er in ieder geval erg tof uit zien. Het is trouwens een cream highlighter (ik weet niet of dat altijd zo is) en ik ben benieuwd of ik dat was vind met aanbrengen etc. 


De pigmentatie is goed. Ik heb er hier even twee lagen op gesmeerd zodat je goed de kleur kunt zien, maar anders is het dus nog lichter. Ik denk dat dat ook wel bij een highlighter hoort, omdat het natuurlijk niet de bedoeling is dat je duidelijk ziet dat je highlighter draagt. Ik vind de kleur ook mooi, mijn zusje heeft volgens mij dezelfde in het lichtroze, maar ik vind wit/crème er ook heel mooi uit zien!


Mijn gezicht zonder highlighter


Mijn gezicht met highlighter (zonder andere make-up)

Ik vind het echt jammer dat mijn camera dit soort dingen niet zo goed fotografeerd. Je ziet het wel een beetje en je ziet dus ook dat het een beetje een witachtige glans geeft. Het is makkelijk aan te brengen en ik vind dit er persoonlijk leuk uit zien, maar ik twijfel of het ook echt iets toevoegd aan je make-up look. 

Ik ben redelijk tevreden over deze highlighter. Het is een mooie kleur, de pigmentatie is goed en ik vind het ook makkelijk aanbrengen. Ik weet alleen niet of het ook écht iets aan mijn make-up look toevoegd, maar dat moet ik eens proberen als ik een hele look maak. Deze highlighter is van Essence en ik kocht hem bij de Kruidvat voor €2,89. 

Welke highlighter gebruik jij? 

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je tevreden bent over de highlighter, hij lijkt mij ook erg fijn! Ik gebruik zelf eigenlijk nooit highlighter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is hij ook zeker! Ik eerst ook niet, maar voor af en toe vind ik het wel leuk!

      Verwijderen