vrijdag 4 juli 2014

Welke make-up kwasten gebruik ik?

Mijn verzameling make-up kwasten begint steeds een beetje groter te worden. Hoewel ik voor sommige dingen geen kwasten gebruik (concealer bijvoorbeeld) en voor andere dingen gewoon dezelfde kwast gebruik (soms met oogschaduw), gebruik ik er nu toch al een aantal. Daarom leek het me wel leuk om er een artikel over te schrijven. Het zal niet veel of spectaculair zijn, maar ach, dan weten jullie ook welke kwasten ik allemaal gebruik.





Als eerste gebruik ik voor mijn foundation een speciale foundation kwast van de Hema. Ik gebruik hem nog niet zo lang, maar ben toch al stiekem aan het uitkijken voor een nieuwe. Ik vind hem namelijk niet zó fijn. Hij wordt heel snel vies, waardoor de haartjes alle kanten op gaan staan en je snel strepen krijgt in je foundation.


Voor mijn poeder gebruik ik een poederkwast van de Hema. Het is een korte kwast en dat is eigenlijk ideaal om mee te nemen, het past overal in! Deze kwast, in tegenstelling tot de foundation kwast, vind ik wel ontzettend fijn! De kwast zelf is lekker groot en zacht, dat vind ik fijn!


Als volgende gebruik ik een van deze kwastjes voor mijn blush. De linker kwast is van een setje van de Action en de rechter kwast is van Catrice, deze zat bij een blush. Ik gebruik ze allebei regelmatig en ik vind ze erg fijn! De rechter kwast is wat grover, daarmee krijg je een duidelijkere blush, en de linker is wat zachter, daarmee krijg je een zachtere blush.


Voor mijn oogschaduw gebruik ik onder andere deze verschillende kwastjes. De linker kwast gebruik ik vooral voor de grotere stukjes oogschaduw, en de middelste kwast gebruik ik voor het preciezere werk. De linker kwast gebruik ik om mijn oogschaduw een beetje te blenden en om mijn wenkbrauwen mee in te kleuren. De zwarte kwastjes komen van de Action en de roze van de Hema.

Dit waren de kwasten die ik het meest gebruik!

Welke kwasten gebruik jij vooral? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten