zaterdag 21 februari 2015

Random foto's van de afgelopen twee weken

Ja, ik ben er weer. Sorry voor de weinige posts afgelopen week. Mijn vriend is de halve vakantie bij me geweest (dan vind ik het niet gezellig om de hele tijd te bloggen) en ik ben veel bezig geweest met mijn stageverslag voor school. Nogmaals sorry, ik voel me er zelf altijd erg rot over als ik lang niks gepost heb.

Nu had ik mezelf beloofd om weer een my life in pictures te gaan doen, maar de afgelopen tijd is dat dus wat minder gelukt, omdat ik veel te druk bezig was met andere dingen. Ik heb wel verschillende foto's gemaakt, dus die wil ik in dit artikel graag met jullie delen. Het is niet echt een photodiary, maar gewoon een paar foto's van de afgelopen twee weken!


Vorige week zaterdag ging ik gezellig samen met een vriendin naar de bioscoop. We gingen naar de film Homies. Ik had hier, zoals je ziet, een kleine zoete popcorn en pringles. Ik kon simpelweg niet kiezen! 


Even nog wat inkopen doen voor papa's feest, hij wordt 50! 


Naar de open dag van gehandicaptenzorg geweest voor mijn zusje. Ik mocht rijden en ik scoorde ook deze spullen op de open dag. Ik vind dit soort pennen altijd zo fijn! 


Dit was zó ontzettend lekker dat ik er een foto van moest maken. Ik heb hier banaan met bevroren frambozen (diepvriesframbozen) door elkaar geprakt als het ware. Het was zo ontzettend lekker en zo simpel dat ik het iedereen aanbeveel! 


Een fotootje in de trein terwijl het lekker rustig was. Ik kan echt genieten van lekkere rustige momenten, ik vind in de trein zitten ook erg fijn. 


Natuurlijk ook even een paar afleveringen Gossip Girl tussendoor. 


Ik droeg vorige week (voor de vakantie) voor het eerst een rokje naar school. Heel raar, maar ik vond het best spannend. Niemand draagt bij ons op school rokjes dus dan voel je je toch wel een beetje aangekeken. Ik vond het in ieder geval erg leuk! 


Dit vind ik altijd zo'n leuke momenten. Mijn twee hondjes liggen hier samen op de tuinbank, terwijl ze meestal veel drukker zijn samen. 

Op mijn vaders 50-feest. Het was erg gezellig en ik heb er echt van genoten! Mijn hele familie was er en ook wat vrienden van mijn vader, en natuurlijk mijn vriend. Het was een leuk feest! 


Ik vind het jammer dat ik geen geweldige foto heb, maar dit is het cadeautje dat ik heb gekregen van mijn vriend voor Valentijn (en ook wel omdat we 8 februari een half jaar samen waren). Het is een kettinkje met een steentje eraan (van Swarovski geloof ik) en ik ben er helemaal happy mee! Ik gaf hem trouwens een horloge. 

Fijn weekend! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten