dinsdag 21 april 2015

Action 'Forest' Oogschaduw Palette

Allereerst even mijn excuses voor de weinige posts de afgelopen tijd, ik had tentamens en ook door werken heb ik er geen tijd voor gehad! Sorry! 

Ik heb al eens eerder verteld over al mijn Action paletten, maar ik heb ze nog niet allemaal gereviewd. Vandaag ga ik het 'Forest' palette reviewen. Deze vind ik zelf ontzettend mooi, omdat de kleuren zo lekker 'nude' zijn, maar ook weer wat kleur door de groene kleuren. Ik heb bij dit artikel geen swatches zitten, maar die kun je volgens mij overal op internet wel vinden.





Allereerst, de verpakking. Deze is eigenlijk hetzelfde dan de andere Action paletten, gewoon lekker simpel. Ik vind hem er wel een tikje goedkoop uitzien, maar dat is hij ook en dat maakt dus ook niet veel uit. Wat wel een pluspunt is, is dat je hem koop in een kartonnen doosje, waardoor je dus zeker weet dat hij niet gebruikt is.

De kleuren van dit palette vind ik prachtig. Ze zijn een beetje nude, maar toch weer wat kleur door het groen. Hier kun je denk ik echt hele mooie looks mee maken! Ik vind dit palette een van de mooiste van de vier!


Het pigment van dit palette is gewoon goed. Het is niet fantastisch zoals bij een Sleek palette, maar dat kun je ook niet verwachten. Voor een palette van €2,50 is het prima.

Wat een klein minpuntje is, is dat de oogschaduw niet goed blijft zitten. Ik had zondag een donkere kleur op, maar na een paar keer knipperen was hij al heel erg vervaagd. Dit komt denk ik omdat het vrij poederig is (een keer strijken en je hebt al kruimeltjes).

Over het algemeen ben ik tevreden over dit palette, maar wil je echt een goed palette, dan kun je beter voor een duurdere gaan. Hij is prima als je een budget palette wil, maar als je echt voor kwaliteit gaat kun je beter een andere kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten