woensdag 8 april 2015

Een dag uit mijn leven

Ik zag dit laatst op een blog en was meteen enthousiast om het ook te doen: een dag uit mijn leven beschrijven. Ik weet dat mijn leven niet het meest interessante zal zijn, maar omdat mijn blog ook een deel persoonlijk is, wil ik het toch graag doen! De dag die ik vandaag ga beschrijven is dinsdag 7 april 2015, ik schrijf dit artikel ook op deze dag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden want ik ben wel erg enthousiast!


Mijn wekker gaat af om 6:45. Ik word dan langzaam wakker en pak meteen mijn telefoon erbij. Terwijl ik nog een beetje wakker wordt, lees ik mijn berichten en check ik even mijn facebook, instagram en hayday (leuk spel!). Om 7:15 sta ik dan op en ga ik me aankleden. Daarna ga ik naar beneden om te ontbijten met mijn moeder en zusje. Daarna ga ik weer terug naar boven en doe ik mijn make-up, mijn haar, poets ik mijn tanden en ga ik nog even naar de wc.

Ik hoef pas om half 12 weg te gaan, maar toch sta ik meestal zo vroeg op. Ik ben namelijk vaak pas om 5 uur of half 7 zelfs thuis en dan heb ik vaak geen zin meer om huiswerk te doen. Dit doe ik dus 's ochtends als ik me helemaal klaar heb gemaakt.

Als ik daar mee klaar ben ga ik nog even werken aan mijn blog. Artikels in voren werken, lay-out, statiestieken en andere dingen bijhouden, en soms wat filmpjes editen. Daarnaast ben ik ook vaak gewoon wat aan het surfen op internet of online winkelen.

Om 10 voor half 12 pak ik mijn spullen bij elkaar en fiets ik naar het station toe. Daar pak ik de trein en dan fiets ik vanuit het station in Eindhoven naar school. Daar ben ik meestal een kwartier van tevoren en dan ga ik alvast naar het lokaal toe. Daar zijn vaak al klasgenootjes van me en daar ga ik dan even mee kletsen.


De eerste les die ik heb is een hoorcollege Filosofie. Wat ik echt verschrikkelijk vindt, aangezien het vaak een beetje zweverig en vaag is. Gelukkig doen we alles op onze laptops en kun je tussendoor dus ook even wat anders doen. Hierna heb ik nog een lesuur (anderhalf uur) aan project werken en dan ga ik alweer naar huis met fiets, trein, fiets.

Ik ben ongeveer om 5 uur thuis en dan ga ik nog even achter mijn laptop zitten. Om half 6 gaan we eten en dan is mijn vader ook thuis. We eten vanavond TOEVOEGEN.

Na het eten ga ik weer achter mijn laptop wat werken en dan om 8 uur ga ik GTST kijken. Dit doen we meestal met zijn allen in de woonkamer en dit is erg gezellig. Na GTST kijken we ook nog Jo Frost: nanny on tour, wat ik ook echt heel leuk vind. Als dit afgelopen is, is het half 10 en klets ik nog even met mijn ouders.

Rond kwart voor 10 ga ik naar boven. Ik haal mijn make-up eraf, poets mijn tanden, ga even naar de wc en trek mijn pyjamashirt aan. Dan ga ik in bed liggen en praat ik nog even met mijn vriend via WhatsApp en zit ik nog wat op Facebook. Om half 11/11 uur doe ik mijn licht uit en ga ik lekker slapen!

Wat doe jij meestal op een gewone dag? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten