maandag 6 april 2015

Catrice 'velvet finish' concealer

Concealer is echt een van de dingen waar ik niet zonder zou kunnen. Met de kringen onder mijn ogen die ik elke dag heb en de rode plekjes is het echt een product waar ik heel blij mee ben. Ik ben dan ook vaak op zoek naar een goede concealer. Hiervoor had ik er een van Essence, maar die vond ik toch niet heel fijn, aangezien de substantie nog redelijk dik en moeilijk te vervagen was.

Toen kocht ik er een van Catrice en die ga ik reviewen in dit artikel. Ik heb al vele positieve reacties over deze concealer gehoord, dus ik was er erg benieuwd naar!

De verpakking is in principe gewoon simpel. Het ziet er een beetje uit als een lipgloss (maar dat is bij veel concealers zo). Ik vind de verpakking gewoon prima en het ziet er netjes uit (ik heb hem al een paar keer gebruikt dus vandaar dat hij wat vies is haha!).


De applicator van deze concealer is ook erg fijn. Het is een sponsje, wat je ook vaak bij een lipgloss ziet. Hij werkt erg fijn en je kunt er ook redelijk precies mee zijn, het is namelijk niet zo dat er meteen een dikke klodder op je gezicht zit en dat is natuurlijk altijd fijn! 


Ik weet niet of een swatch erg veel zin heeft, maar ik doe het toch. De concealer is lekker vloeibaar en makkelijk aan te brengen. Zoals je hierboven ziet, ziet het eruit als ik een keer 'smeer' met de applicator (hoe noem je dat eigenlijk?). Hier lijkt de kleur wat donker, maar op mijn gezicht is het de perfecte kleur. 

De concealer dekt goed en de kringen onder mijn ogen worden een stuk minder zichtbaar. Ik heb nog steeds geen concealer gevonden die ze volledig wegwerkt, maar ik denk ook niet dat dat bestaat. Ik ben in ieder geval heel tevreden over deze concealer! 

Deze concealer is te koop bij Kruidvat voor €4,59. Dit vind ik nog redelijk prijzig voor een concealer, maar hij is het geld zeker waard! Ik heb de kleur 030. 

Welke concealer gebruik jij meestal? 



1 opmerking:

  1. Ik gebruik de Fit Me Concealer van Maybelline, die werkt echt heel goed. Al wil ik deze van Catrice ook wel eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen