donderdag 23 april 2015

Calvin Klein Lipstick 'Ethereal'

Ik ben de laatste tijd weer mijn liefde voor lipsticks aan het ontwikkelen. Ik draag ze niet heel vaak, maar vanaf nu wil ik dat wel weer vaker gaan doen. Ik kwam deze lipstick tegen van Calvin Klein en vond de kleur zo leuk dat ik besloot om hem te kopen. In dit artikel schrijf ik een review van deze lipstick!


De verpakking van de lipstick vind ik er heel mooi uitzien. Het is eigenlijk gewoon zwart, met op de bovenkant het logo van Calvin Klein, het ziet er best chique uit! Verder is hij gewoon lekker simpel en makkelijk in gebruik. Alhoewel zo'n 'spitse' lipstick soms wel wat lastig aanbrengen is, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij haha.


Het pigment van deze lipstick is prachtig. Ik hoefde hierboven maar één keer te strijken, Hij is dus goed dekkend en heeft een goede pigmentatie. Ik vind de kleur ook heel mooi, hij is lekker roze maar toch ook weer niet super super fel. 


Ik vind het jammer dat ik de kleur op foto niet zo goed vast kan leggen (en mijn lippen zijn droog, ja). De kleur is heel roze en dat past niet overal bij, maar dat is bij elke lipstick wel. Ik vind dit een hele mooie kleur voor de zomer!


Full-face. Ik vind deze kleur leuk bij mezelf. Ik vind dit mooier dan rood, want door mijn bleke huid en blonde haar staat dat soms heel erg hard. Zo'n kleur vind ik dan mooier, dus ik ben blij met deze lipstick! Hij blijft daarbij ook erg goed zitten.

Ik ben over het algemeen heel tevreden over deze lipstick. De kleur is goed, misschien net wat feller dan ik verwacht had, het pigment is goed en hij blijft goed zitten! Ik ben blij! 

Deze lipstick is van Calvin Klein, maar je kunt hem bij de Action kopen voor ongeveer €2,50 (ik weet het niet meer precies). 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten