dinsdag 23 september 2014

Mijn sieradencollectie

Ik was deze week mijn kamer aan het opruimen en mijn oog viel op mijn sieradencollectie. Toen kreeg ik meteen inspiratie voor een nieuw artikel. Vandaag leek het me namelijk wel leuk om mijn sieradencollectie eens een keer met jullie te bekijken en te bespreken. Ik heb niet zoveel sieraden en meestal draag ik eigenlijk geen of weinig sieraden, maar toch heb ik wel een aantal favoriete sieraden die ik graag in dit artikel met jullie wil delen.

Hierboven zie je een deel van mijn sieradencollectie. Een ander deel ligt in een doos in mijn kast, omdat ik die sieraden minder draag. Hiervan draag ik ook niet alles, maar ik vind het er zo mooier uitzien. De sieradenboom heb ik gekocht bij de Kwantum, volgens mij. 


Dit zijn mijn twee favoriete armbandjes. Eigenlijk hoort er nog een bij, maar die kon ik niet vinden. Ik heb namelijk ook nog een infinity armbandje die ik veel draag. Deze twee vind ik erg leuk, omdat ze verschillend zijn. De linkse is leuk bij een wat rustigere outfit, om hem wat op te leuken, en de tweede staat weer mooi bij een wat drukkere outfit. 
Deze twee armbandjes komen allebei van de Kruidvat. 


De kettingen die ik het meest draag. De derde van rechts is een lange ketting, dus die draag ik vaak op blousejes of effen shirtjes. De andere drie zijn korte kettinkjes en die vind ik bij elke outfit leuk. Het kleine hartje heb ik voor mijn verjaardag gekregen en ik vind hem ontzettend tof! Het infinity kettinkje past weer bij het infinity armbandje wat ik heb en ik vind het leuk om ze ook zo te matchen.  
De linkse komt van de Bershka, de tweede van links komt van de Claires, de derde van links komt van de Big Bazar en de laatste heb ik van mijn moeder gekregen, ik weet niet precies waar deze vandaan komt. 


Mijn favoriete ringen. Ik draag graag ringen en deze draag ik dan toch het meest. De rechtse heb ik al een paar jaar en zijn dan ook van echt zilver, de linkse heb ik op vakantie gekocht. Bij de rechtse zijn in de bovenste ring een paar steentjes uit en dat vind ik echt zonde! Maar toch draag ik hem gewoon, want zoveel valt het nu ook niet meer op. Bij de linkse vind ik de bloemetjes vooral zo leuk! Ik ben alleen wel bang dat deze snel versleten zijn, omdat het geen echt zilver is. 
De linker ringen komen van de Primark en de rechter bovenste ring komt van Zinzi, en de onderste van de V&D. 


En als laatste de oorbellen. Ik draag niet echt vaak oorbellen, maar als ik ze draag dan meestal knopjes. De roosjes en pareltjes zijn mijn favoriet. Toch vind ik de veren aan de linkerkant ook ontzettend tof en die draag ik dan ook regelmatig. 
De veren komen volgens mij van de C&A, maar ik kan het goed mis hebben en de knopjes komen van de H&M. 


Zo, dit waren mijn favoriete sieraden. Stiekem ben ik ook erg trots over hoe goed de laatste twee foto's gelukt zijn. Ik had geen last van mijn trillende handen en daardoor zijn ze erg scherp. Ik vind ook dat ik vanaf nu meer sieraden moet gaan dragen, omdat ik ze stiekem toch wel leuk vind! Ik denk er alleen nooit aan... 

Wat zijn jouw favoriete sieraden? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten