maandag 1 september 2014

Review: Catrice Lipstains

Ik weet niet of deze nog te koop zijn, want ik heb ze al een tijdje. Maar omdat ik er zo dol op ben, vond ik dat ik ze toch een keer moest reviewen: de lipstains van Catrice. Ik heb deze ooit in de korting gekocht, want ik wilde het wel eens proberen omdat ik er erg benieuwd naar was en het is echt mijn favoriete lipproduct geworden.




Ik heb twee kleuren in de lipstains. Een rode ('Red and the city') en een roze kleur ('Don't call me princess'). De rode draag ik vaak als ik uit ga en wat meer make-up draag, en de roze draag ik bij wat rustigere looks. De rode is namelijk iets opvallender en wat gewaagder, terwijl de roze juist subtieler is.

Allereerst zit er een beetje geur aan de lipstains. Dit vind ik zelf eigenlijk meestal niet nodig, maar het is beter dan dat het heel chemisch ruikt. In het begin voelt het een beetje nat aan als het op je lippen zit, maar al snel droogt het op en dan heb je eigenlijk niet eens meer het gevoel dat je het draagt. Dat vind ik fijn, want ik haat dat plakkerige gevoel op mijn lippen wanneer ik bijvoorbeeld lipgloss draag.


Wat bij lipproducten meestal het geval is, is dat als je een keer iets drinkt of eet het grootste gedeelte er al weer vanaf is. Bij dit product is dat juist helemaal niet. Deze lipstains blijven ontzettend goed zitten, zelfs als je iets gaat drinken of eten o.i.d. Ik droeg ze vaak hele avonden met uitgaan, en dan moest ik 's nachts nog met make-up remover van alles gaan proberen om het eraf te krijgen. Dat is een groot pluspunt, want je hoeft niet steeds je lippen bij te werken.


De kleuren zien er overigens ook precies hetzelfde uit als op de verpakking. De rode is een ietwat donkerrode kleur en de roze is een hele mooie klassieke roze kleur. Ik vind de verpakking ook goed, niks bijzonders en je ziet de kleuren goed en dat is het belangrijkste. Het pigment is ook bijzonder goed, je hoeft niet veel te smeren om een mooie kleur op je lippen te krijgen. Op de foto hierboven heb ik, denk ik, twee keer erover heen getrokken met de lipstain.

Ik ben dus over het algemeen heel tevreden over deze lipstains. Waarschijnlijk zijn ze nu niet meer te koop, maar Catrice zal heus wel een andere lipstain in het assortiment hebben en die zal ik zeker weer een kopen! Echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten