zaterdag 27 september 2014

Shoplog Kruidvat, Hema en Van Haren

Vandaag heb ik weer een Shoplog voor jullie. Ik moest deze week een recept ophalen in de apotheek en aangezien ik toch vrij was, besloot ik om ook maar even het dorp in te gaan. Ik ben bij de Kruidvat en de Hema geweest en daar heb ik een paar dingetjes gekocht. Ik had ook nog iets liggen wat ik bij Van Haren gekocht heb een paar weken geleden, en die doe ik er ook maar eventjes bij.




Allereerst heb ik twee flessen deodorant van Dove gekocht. Mijn oude deo's zijn bijna op dus besloot ik alvast nieuwe te kopen. Deze waren toevallig 2 voor 5 euro en dat was natuurlijk ook mooi meegenomen! Ik heb ze in de geuren granaatappel en iets van citroen, en komkommer en groene thee. 
Deze deo's kosten normaal €3,55 (Granaatappel) en €3,59 (Komkommer), maar waren nu 2 voor 5 euro bij de Kruidvat.


Dan nog een paar kleine dingetjes. Allereerst de eyeliner. Mijn eyeliner is bijna op, althans dat gevoel heb ik, dus ik kocht maar alvast een nieuwe. Ik draag elke dag eyeliner dus dat komt altijd wel van pas! 
Daarnaast ben ik woensdag naar de kapper geweest, en nu is mijn haar voor een stuk korter. Ik kan het nu minder goed achter mijn oren doen, dus vandaar dat een paar klemmetjes me wel handig leken. Dan kan ik mijn haar weg steken als ik bijvoorbeeld op school zit en mijn haar in de weg zit. 
Ook kocht ik nog een Baby Lips, de 'Cherry Me'. Ik heb er al een thuis liggen en die vind ik heel fijn, alleen dit is een lichtroze kleur. Ik had het in het begin niet zo door, maar hij geeft toch wel flink af en ik vind lichtroze niet altijd mooi bij de kleren die ik draag. Vandaar dat ik een rode kocht, dat kan ook overal wel bij. 
De eyeliner kostte €2,39 en de Baby Lips €3,49, beide bij de Kruidvat. De klemmetjes kocht ik bij de Hema voor €2,25. 

Als laatste heb ik nog een tas gekocht. Deze heb ik al een tijdje in huis, maar ik wilde hem toch nog even aan jullie laten zien. Ik zocht nog een niet-te-klein en niet-te-groot tasje voor als ik bijvoorbeeld ging winkelen en dit is een prima exemplaar daarvoor. Het is een beetje een oud-roze kleur en vooral de strik op de voorkant vind ik leuk! Ik vind het wel een beetje jammer dat je hem alleen maar om je schouder kan hangen en niet bijvoorbeeld op je arm. 
Deze tas kostte €12,90 bij Van Haren. 

Zo, dit waren mijn aankopen. Het is niet veel, maar ik wilde het toch even aan jullie laten zien. Ik vind shoplogs namelijk altijd erg leuk om te maken! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe aankoopjes! Zou je willen laten weten hoe de Essence eyeliner bevalt? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb die eyeliner al een paar keer gekocht, en ik kan je vertellen dat ie heel fijn is! Bij mij blijft ie goed zitten en hij is makkelijk aan te brengen! :)

      Verwijderen