woensdag 3 september 2014

nieuwe producten: Catrice Limited Edition Metallure

Ik heb het de laatste dagen/week erg druk. Ik ben net weer met school begonnen en dat is weer flink wennen en ik heb zelfs dagen waarop ik pas om half 7 thuis ben. Sterker nog, 3 dagen in de week. Gelukkig verandert mijn rooster elke week, maar je kunt je voorstellen dat ik niet veel tijd heb om te bloggen, aangezien ik ook nog huiswerk heb. Vandaar dat de blogposts misschien iets anders zijn, of misschien wat minder creatief. Maar dat komt dus gewoon omdat ik met school zit en het allemaal nog een beetje moet plannen. Dit zal wel beter worden en in de weekenden ga ik proberen wat betere artikelen te schrijven, maar voor nu doe ik het gewoon even op deze manier, al is dat wat minder persoonlijk of creatief.

Nou, voor vandaag heb ik een artikeltje over de limited edition producten van Catrice. Ik weet niet of ze écht nieuw zijn, maar ze zijn in ieder geval nog geen maand in de winkel. Deze producten hebben allemaal een metallic effect! Ik kwam deze producten tegen op de site van Catrice en het leek me wel interessant er een artikel over te schrijven, omdat ik zoiets eigenlijk nooit doe. Ik zag hier ook wel wat leuke dingetjes bij zitten, en vandaar ga ik deze producten toelichten in een blogpost!

Foto: http://www.catrice.eu/nl/home.html

Het eerste product in deze lijn zijn marbled eyeshadows in drie verschillende kleuren. Deze zouden dus ook een metallic effect hebben en een hoge pigmentatie. Deze oogschaduw zou ook makkelijk te blenden zijn! Ik vind het er wel gaaf uit zien, vooral met die twee kleuren in een doosje. Ik hou wel van zulke kleuren en vooral een metallic effect kan je look helemaal afmaken! 


Dit is een mascara topper en eyeliner in één. Deze belooft prachtige highlights rondom je ogen. Het is een zwarte textuur, maar er zit een zilver-metallic glinstering in en die geeft ook dat metallic effect aan je eyeliner of mascara. Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden, omdat ik niet zo houd van gekleurde mascara of eyeliner, maar het zou wel een leuk effect kunnen geven. 


Vervolgens zit er ook een bronzer bij de producten. Volgens mij is dit meer een gewone bronzer, en heeft deze niet zoveel met het metallic effect te maken. Maar goed, waarschijnlijk toch altijd handig! 


Iets wat ik altijd leuk vindt, lipsticks! Dit zijn semi-matte lipsticks en dat vind ik wel fijn, omdat ik niet altijd van de glanzende lippen houd. Verder is er niet veel bijzonders aan de lipsticks, er zit ook geen metallic effect aan. Toch vind ik de kleuren wel heel mooi en ga ik er zeker eens naar kijken in de winkel! 


Naar deze nagellakjes ben ik heel erg benieuwd. Hier zit ook weer een metallic effect in en dat maakt me nieuwsgierig. Ik denk dat ik deze misschien wel eens ga halen, want die wil ik graag eens testen! Vooral de kleuren die links staan (die 3) lijken me erg mooi en ook passend bij elke outfit of make-up look! 

Dit waren de limited edition producten van Catrice. Ze maakten me erg nieuwsgierig, maar het meeste vond ik nou ook weer niet zó bijzonder. Naar de nagellak ben ik wel heel benieuwd dus die ga ik misschien wel kopen! Deze producten zijn in de maand augustus en september te koop, bij de Kruidvat en in andere winkels waar ze misschien Catrice verkopen! 

Heb jij iets van deze collectie van Catrice? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten