zaterdag 8 november 2014

50 facts about me

Deze tag heb ik waarschijnlijk al 100 keer voorbij zien komen, maar ik wilde hem eigenlijk nooit doen omdat ik bang was dat ik geen 50 dingen over mezelf zou kunnen verzinnen. Vandaag wilde ik weer een tag doen en besloot ik om hem toch eens te proberen. Dus hier is mijn 50 facts about me - tag. Ik weet niet hoe interessant de 'feitjes' over mij zullen zijn, maar ik ga mijn best doen zoveel mogelijk over mezelf te vertellen!




1. Mijn naam is Claudia
2. Ik ben 18 jaar oud
3. Ik ben jarig op 16 juli
4. Ik woon in Noord-Brabant
5. Samen met mijn ouders, zusje, 2 honden en 1 kat
6. Ik heb een vriend (morgen 3 maanden!) en omdat hij een uurtje of 3 met de trein van me af woont een langeafstandsrelatie.
7. Ik studeer HBO pedagogiek
8. Ik doe niet aan sport, want ik ben lui
9. Ik hou, echt ik HOU, van musicals
10. Ik hou van zingen
11. Ik heb een lichte angststoornis
12. Ik heb regelmatig last van faalangst
13. Ik kan geen pizza (of iets wat daarop lijkt)eten, want dan word ik ziek (erg hè?!)
14. Ik kan niet tegen fout gespelde woorden of grammatica fouten.
15. Ik ben echt verslaaf aan internet, ik zit bijna 24 uur per dag op mijn telefoon, iPad of laptop
16. Ik eet het liefst lasagne of frietjes (lekker ongezond)
17. Ik kijk standaard elke dag GTST
18. Ik volg Pretty Little Liars
19. Dokter Tinus (SBS 6) is ook een van mijn favoriete programma's.
20. Ik hou van kerstmis en daar kijk ik het hele jaar naar uit
21. Ik twijfel over ALLES, ik moet 10 minuten nadenken over of ik een nagellakje van 2 euro wel zal kopen of niet.
22. Ik heb een hekel aan fietsen en daarom fiets ik hard, want dan duurt het minder lang
23. Ik hou van de Efteling en soms als ik aan het leren ben dan luister ik Efteling Muziek
24. Soms luister ik kerstmuziek in de zomer, omdat ik daar blij van wordt
25. Ik ben een perfectionist


26. Ik wil eigenlijk al een paar jaar mijn haar verven, maar ik durf niet, ook al wil ik het maar een tintje blonder
27. Ik ben ontzettend onhandig, ik laat snel dingen vallen en loop overal tegen aan.
28. Ik heb een hekel aan mensen die langzaam lopen of fietsen
29. Ik durf niet te vliegen, ook mede door die kleine angststoornis die ik heb
30. Mijn stopwoordje is 'weet je wel'
31. Ik kan piano spelen
32. Ik kan niet tegen ruzie, maar vind het altijd super interessant als andere mensen ruzie hebben
33. Ik heb mijn mobiel bijna altijd op stil staan, want ik vind het leuker om zelf te kijken of ik een bericht heb
34. Ik werk niet, ik leef van mijn €100 studiebeurs, waar ik meer dan genoeg aan heb.
35. Ik doe bijna dagelijks yoga en lenigheidsoefeningen, omdat ik lenig wil zijn
36. Ik heb een liefde voor jurkjes en rokjes, maar durf ze nooit naar school te dragen
37. Ik vind het leuk en mooi om mijn nagels te lakken, maar doe het vrijwel nooit, omdat ik niet het geduld heb het te laten drogen
38. Ik ben 1.68 meter lang
39. En ik weeg ongeveer 51 kg
40. Ik hou niet van eten, ik lust niet alles en ik eet weinig
41. Ik heb een grote gereedschapskist, met allemaal nagellak erin
42. Ik lak mijn nagels altijd 100 keer voordat ik een keuze maak welke kleur ik wil
43. Op dit moment lak ik mijn nagels
44. Ik stel alles het liefst uit tot het laatste moment
45. Ik hou van ongezond eten, maar toch ook weer heel erg van fruit
46. Ik smeer te vaak lippenbalsem op mijn lippen, waardoor ze alleen maar droger worden
47. Ik heb een Samsung Galaxy S Advance, maar ik wil een iPhone
48. Soms wil ik heel graag met iemand praten, maar ben  ik het na 5 minuten alweer zat
49. Ik haat het als mensen me negeren, echt ik haat het
50. Ik hou van de geur van komkommer

Pfoe, dit waren er 50. Ik vind het toch best lastig om er 50 te bedenken. Misschien dat sommige er dubbel in staan, ik heb dit in twee dagen gemaakt. Ik vond het toch wel grappig om te bedenken, maar heb stiekem op andere blogs gekeken voor inspiratie, omdat ik na de 20 al dicht viel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten