dinsdag 18 november 2014

Essence: effect nail polish: holy jewels

Dit is het tweede lakje dat ik van de Essence glittercollectie heb gekocht. De groene heb ik al gereviewd en daar was ik niet zo tevreden over, maar ik hoop dat deze beter is. Dit is een mooie witte kleur met wat glitters erin, die ik echt prachtig vind voor de winter of met kerst. Ik hoop ook dat ie er zo uitziet als in het flesje en dat hij een beetje effect heeft, want ik ben nu al verliefd op deze kleur. Ik ben benieuwd! 

Ik hoef eigenlijk niks meer te zeggen over de verpakking, omdat die eigenlijk altijd hetzelfde is. Ik vind het wel mooi dat de kleur er al zo mooi uitziet!

De kleur heeft op mijn nagels een minder dekkend effect dan dat ik gehoopt had, maar ik vind het wel een ontzettend gaaf effect. Bij één laagje zie je alleen een beetje glans en bij twéé laagjes zie je ook echt de witte gloed en die vind ik echt prachtig. Ook zitten er verschillende glitters in en die maken het effect helemaal compleet. Ik vind dit echt een geweldige kleur voor de winter, het heeft echt een beetje een sneeuw-effect. 

De nagellak na één laagje. 

De nagellak na twee laagjes. 

Deze blijft ook gewoon goed zitten. Het enige minpuntje is dat ie niet zo goed dekt. Het was denk ik leuker geweest als het er ook echt een beetje wit uit zag, maar er zit alleen maar een witte gloed overheen. Dat is ook mooi, maar als je echt voor een mooi dekkend en wit effect wil gaan, dan ik je deze nagellak afraden. 

Ik ben vrij tevreden over deze nagellak. Het effect en de glitters is leuk en ik vind het echt een nagellak voor deze winter.  Het enige nadeel is dat ie niet zo dekkend is als dat je misschien zou hopen, dus als je dat niet wil dan moet je hem niet kopen. Maar als je het effect op mijn nagels mooi vind, dan is deze nagellak zeker een must voor de komende winter! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten