dinsdag 5 januari 2016

Gratis monsters/andere dingen

Een lange tijd terug heb ik hier twee artikelen over geschreven en ik had het idee dat het toch wel goed ontvangen werd. Ik ga in dit artikel verschillende sites of linkjes met jullie delen waar je gratis spulletjes kunt bestellen. Dit is vaak lastig te vinden, maar ik doe er toch graag mijn best voor! Het varieert enorm, dus ik heb zelf ook niet alles besteld, maar ik probeer wel zo goed mogelijk uit te zoeken dat het helemaal gratis is!



Gratis games
Origin heeft een actie waarbij je tijdelijk een game gratis kunt downloaden. Ze beloven zelf dat er geen addertjes onder het gras zitten en dat je dus écht een gratis volledige game krijgt. Het is volgens mij steeds weer een andere game, dus als je het niks vindt is het wel een leuke site om in de gaten te houden!
Klik hier om naar de site te gaan

Gratis pleister(s)(doosje)
Via deze site kun je een gratis doosje met pleisters bestellen. Deze heb ik ook nog niet binnen, maar het lijkt er gewoon goed uit te zien. Het is wel zo dat je je inschrijft voor een nieuwsbrief, dus een ander e-mailadres invullen is wel handig,
Klik hier om naar de site te gaan

Gratis €1 doneren aan Unicef
Op deze site van de ING kun je door een kerstwens in te sturen, Unicef steunen met €1. Het kost je zelf niets, ING doneert voor elke kerstwens €1. Erg goed om te doen dus!
Klik hier om naar de site te gaan

Gratis sebamed huidverzorgingsmonster
Op deze site van sebamed kun je aangeven wat voor 'huidprobleem' je hebt en vervolgens kun je er een proefpakketje van bestellen. Ik heb dit al eens gedaan en kan dus garanderen dat het werkt!
Klik hier om naar de site te gaan

Meer kon ik op het moment niet vinden, maar ik hoop dat er toch iets bijzit voor je! Als je dit soort artikelen leuk vindt, laat het dan even weten! Ik steek er namelijk onwijs veel werk in met zoeken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten