vrijdag 15 januari 2016

Syoss micro spray treatment

Ik ben altijd wel een fan van de opruimingsafdeling van Kruidvat. Daar staan vaak leuke dingetjes tussen voor lage prijzen. Daarbij zat ook deze spray voor in je haren, om pluis tegen te gaan. Ik weet niet wat hij normaal kost, maar ik betaalde er nu ongeveer 5 euro voor (ik weet het niet meer precies). Ik heb snel droog of pluizig haar, dus dit was een ideaal middeltje voor mij. In dit artikel ga ik het voor jullie reviewen!

De verpakking vind ik om te beginnen erg onduidelijk. Sowieso vind ik de kleur niet echt geweldig ogen en het ziet er nogal 'vol' uit met al die tekst. Ik wist eigenlijk ook niet zeker wat nou eigenlijk de naam van het product was, omdat het zo vol staat. Het staat vol met tekst, maar verder is de verpakking niet zo heel bijzonder. Eigenlijk is het wel prima, maar het is niet om over naar huis te schrijven. 

Je moet het product aanbrengen op nat of handdoekdroog haar. Eigenlijk dus nadat je uit de douche bent gekomen. Ik heb dat dan ook een paar keer gedaan en merkte ook, dat wanneer mijn haar opdroogde, het wat zachter was. Ik heb het wel alleen op de onderkant van mijn haar gebruikt, omdat ik anders bang ben dat de bovenkant te snel vet wordt. 

Ik vergat het wel eens dat je het na het douchen op je haren moest doen. Dan was mijn haar weer eens een dag pluizig en toen heb ik het gewoon eens op droog haar gespoten. Het effect is wel wat minder, maar het werkt in principe wel, je kunt het dus ook gewoon op droog haar gebruiken. 

Ik ben over het algemeen erg tevreden over dit product. De verpakking sprak me in het begin niet heel erg aan en ik moet zeggen dat ik er ook niet al te hoge verwachtingen van had. Toch heb ik wel het idee dat mijn haar wat minder pluizig is. Het zal natuurlijk nooit helemaal anti-pluis zijn, maar ik denk ook niet dat je dat met een product van €5 snel gaat bereiken. Voor de prijs is het in ieder geval een mooi product! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten