zondag 17 januari 2016

I ♥ Make-up 'Death by Chocolate'

Het is alweer het laatste palette van deze reeks die ik ga reviewen, het laatste chocolate palette van I ♥ Make-up die ik van mijn vriend kreeg voor Sinterklaas. Hier ben ik wel het meest benieuwd naar, omdat het best heftige kleuren zijn. Normaal draag ik dit eigenlijk niet, maar misschien dat het bij deze wel meevalt. In dit artikel in ieder geval een review!

Als je mijn andere artikelen over de chocolate palette al hebt gelezen, dan weet je al wat ik van de verpakking vind. Ik vind hem ontzettend leuk en ook het spiegeltje erin is weer heel handig. Het allerleukste van de verpakkingen vind ik wel dat je eigenlijk drie verschillende 'smaken' hebt en dat ook de kleuren daarop aangepast zijn. Dit palette is puur, donkerbruine kleur, de witte is 'wit' en de normale bruine is 'melk'. Dat vind ik een grappig detail. 


De kleuren van dit palette vind ik erg interessant. Er zitten veel verschillende tinten in, bruintinten, grijstinten en ook een paar rozetinten. Dat is natuurlijk al erg fijn! Ook zijn er matte en glanzende kleuren en dat vind ik ook altijd erg fijn. Op de kleuren is in ieder geval niks aan te merken, er is genoeg variatie! 


Stom dat ik die lelijke schaar op de achtergrond niet heb gezien, maar zo kreeg ik wel alle swatches in één foto. Hier staan dus alle kleuren in chronologische volgorde op. 

Ik kan wel zeggen dat ik over het pigment en de kleuren bij dit palette het meest tevreden ben. Het pigment is goed, er zitten lichte en donkere kleuren bij en ze zijn makkelijk om aan te brengen. Ik ben echt verliefd op de kleuren van dit palette. Ik had verwacht dat ze veel te donker zouden zijn, maar dat viel echt reuze mee! Ik ben blij!

Ik ben met dit palette het meest blij van de drie. Het pigment is goed, de kleuren zijn mooi en er zit veel variatie in. Naar mijn mening, als je moet kiezen tussen deze drie, zou ik voor de 'Death by Chocolate' gaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten