maandag 3 augustus 2015

Max & More Face Primer

Ik vond al een lange tijd dat ik eigenlijk een face primer nodig had, omdat ik vrijwel elke dag foundation draag. Dan schijnt een face primer een goede basis te zijn, maar omdat ik er niet zo in geloofde heb ik er tot nu toe geen gekocht. Tot nu toe ja, want ik zag er bij Action een liggen, die de prijs van het proberen wel had. Ik vind het namelijk zonde om er een van €5 te kopen als ik er niks mee doe. Deze zat in de goede prijsklasse dus wilde ik hem gaan proberen. In dit artikel mijn eerste indruk!


Max & More is het merk van Action en eigenlijk heb ik daar nooit zulke hoge verwachtingen van. Niet dat de Action altijd slecht is, maar het is meestal geen prachtige kwaliteit. Ik vind het wel fijn dat hun producten vaak goed verpakt zitten, zo weet je tenminste zeker dat het niet gebruikt is en dat is wel handig en hygiƫnisch.


Verder ziet de face primer zelf er gewoon goed uit. Het is best wel een groot flesje, dus dat is sowieso wel handig. Het werkt hetzelfde als met een foundation, je drukt erop en dan komt er iets uit. Dat werkt altijd wel fijn, want dan heb je vrijwel nooit teveel. Je had twee verschillende, eentje met een teint en eentje zonder. Die met lijkt eigenlijk een beetje op een foundation, omdat het meteen voor een dekking zorgt. Dat hoefde voor mij eigenlijk niet, omdat mijn eigen foundation al goed genoeg dekt dus daarom besloot ik deze te kopen. 


De face primer is eigenlijk een soort van gel, alleen dan wat dunner. Een foundation zonder kleur, zo voelt het eigenlijk een beetje aan. Je hebt niet veel nodig om je gezicht in te smeren, omdat een dun laagje genoeg is. Ik merkte eigenlijk vrijwel meteen dat mijn huid er wat zachter en gladder van werd. Dat viel me eigenlijk dus heel erg mee, ik had niet verwacht zo'n verschil te voelen. Toen ik daarna mijn foundation eroverheen deed, zag ik eigenlijk helemaal niet dat ik foundation droeg. Het werkt dus wel, want een face primer moet er ook voor zorgen dat je niet van die korrelige foundation op droge plekjes krijgt. Dat is dus goed gelukt!


Ik ben erg tevreden over deze face primer. Ik had niet zoveel verwacht, omdat ik van Action nooit zoveel verwacht, maar het is me erg meegevallen! Mijn huid wordt er, zoals op de verpakking ook beloofd wordt, gladder van en op die manier zorgt het ook voor een goede basis van je foundation. Het spul werkt heel fijn en het is makkelijk aanbrengen. Een goed budgetproof product dus! 

Deze face primer komt van Action en kost €1,99. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten